Skillnad MYP Berlin -22 och en MYP idag
Moderator: Redaktion
Skillnad MYP Berlin -22 och en MYP idag
Vad har ändrats i MYP sedan bilarna från Berlin började levereras våren 2022.? Vad har tillkommit/förbättrats i de som levereras idag? (sensorerna har ju tvärt om försvunnit)
Model S 90D -16
Model Y LR - 24
Model Y LR - 24
Re: Skillnad MYP Berlin -22 och en MYP idag
Ok, innebär HW04 någon uppenbar förbättring mot HW03?
Model S 90D -16
Model Y LR - 24
Model Y LR - 24
Kanske billgare reservdelar en period när hw3 är en utdöd kiselplattform.
-
I en annan tråd var det en medlem som skrev att han(?) hade frågat Tesla ifall Y levererades med HW04. Som jag minns det så var det här för typ en vecka sedan. Enligt honom så kunde/ville Tesla inte garantera att en Y beställd då för ca en vecka sedan skulle levereras med HW04. Så som jag förstår det, så är det därmed inte alls säkert att en MYP som beställs idag kommer levereras med HW04...
Senast redigerad av SwedishAdvocate, redigerad totalt 1 gånger.
https://youtu.be/6RhYY_4Wzls <-- The Price of Gas | The Center for Investigative Reporting
-
https://youtu.be/6RhYY_4Wzls <-- The Price of Gas | The Center for Investigative Reporting
De har ju lager med nästan ett år gamla bilar... Så det är klart de inte kan garantera hw4SwedishAdvocate skrev: ↑15 jun 2024 16:10I en annan tråd var det en medlem som skrev att han(?) hade frågat Tesla ifall Y levererades med HW04. Som jag minns det så var det här för typ en vecka sedan. Enligt honom så kunde/ville Tesla inte garantera att en Y beställd då för ca en vecka sedan skulle levereras med HW04. Så som jag förstår det, så är det därmed inte alls säkert att en MYP som beställs idag kommer levereras med HW04...
Säljaren hos oss svarade på frågan om det var HW4 med ”Din bil har givetvis den senaste tekniken”. Sen får man väl tolka det hur man villPiggelin skrev: ↑15 jun 2024 17:35De har ju lager med nästan ett år gamla bilar... Så det är klart de inte kan garantera hw4SwedishAdvocate skrev: ↑15 jun 2024 16:10I en annan tråd var det en medlem som skrev att han(?) hade frågat Tesla ifall Y levererades med HW04. Som jag minns det så var det här för typ en vecka sedan. Enligt honom så kunde/ville Tesla inte garantera att en Y beställd då för ca en vecka sedan skulle levereras med HW04. Så som jag förstår det, så är det därmed inte alls säkert att en MYP som beställs idag kommer levereras med HW04...
Senaste tekniken, när den tillverkades……Zeel skrev: ↑15 jun 2024 17:55Säljaren hos oss svarade på frågan om det var HW4 med ”Din bil har givetvis den senaste tekniken”. Sen får man väl tolka det hur man villPiggelin skrev: ↑15 jun 2024 17:35De har ju lager med nästan ett år gamla bilar... Så det är klart de inte kan garantera hw4SwedishAdvocate skrev: ↑15 jun 2024 16:10I en annan tråd var det en medlem som skrev att han(?) hade frågat Tesla ifall Y levererades med HW04. Som jag minns det så var det här för typ en vecka sedan. Enligt honom så kunde/ville Tesla inte garantera att en Y beställd då för ca en vecka sedan skulle levereras med HW04. Så som jag förstår det, så är det därmed inte alls säkert att en MYP som beställs idag kommer levereras med HW04...![]()

Model Y LR.
Model S70D
De hade iofs rätt, det blev en HW4. Upphämtad idag, Gbg.
- solen
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/artur701455
De slutade med Brembo bromsar efter Q2 2022 också väl?
MY Performance 2022