Varför är tråden låst?

Här diskuterar vi om Tesla Model Y

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
mans71
Teslaägare
Inlägg: 2339
Blev medlem: 04 apr 2015 13:38

Varför är tråden låst?

Inlägg av mans71 »

Skulle precis posta ett inlägg, men tråden är låst.

Varför? Vad för ont har folk gjort?

viewtopic.php?p=795823#p795823
Model S P85DL+
SwedishAdvocate
Inlägg: 5629
Blev medlem: 10 sep 2018 01:56

Re: Varför är tråden låst?

Inlägg av SwedishAdvocate »

En gissning:

Clean up on aisle five... ;)
https://youtu.be/6RhYY_4Wzls <-- The Price of Gas | The Center for Investigative Reporting
Användarvisningsbild
Nicke Nyfiken
Teslaägare
Inlägg: 5407
Blev medlem: 13 sep 2015 20:47

Re: Varför är tråden låst?

Inlägg av Nicke Nyfiken »

mans71 skrev: 11 maj 2024 22:32
Skulle precis posta ett inlägg, men tråden är låst.

Varför? Vad för ont har folk gjort?

viewtopic.php?p=795823#p795823
En vild gissning, för att den fullständig spårat ur och innehåller mest pajkastning i form av en "diskussion" om fakta vs. åsikter.

Och ikväll verkar det vara en forummedlem som är på riktigt grälhumör och är inne i flera olika trådar och muckar gräl. Kanske blivit för många lördagsgroggar. ;)

Tråden verkar städas just nu och öppnas nog upp snart igen. :D
Model Y P
Model S P
Model S P
Användarvisningsbild
mans71
Teslaägare
Inlägg: 2339
Blev medlem: 04 apr 2015 13:38

Re: Varför är tråden låst?

Inlägg av mans71 »

Jag hänger inte med på referensen men efter en googling, gillar bil-referensen om det var avsikten. Gillar det genuina med en old-school pickup.
pickup.jpg
Model S P85DL+
SwedishAdvocate
Inlägg: 5629
Blev medlem: 10 sep 2018 01:56

Re: Varför är tråden låst?

Inlägg av SwedishAdvocate »

mans71 skrev: 11 maj 2024 22:52
Jag hänger inte med på referensen men efter en googling, gillar bil-referensen om det var avsikten. Gillar det genuina med en old-school pickup.

[pickup.jpg]
Har faktiskt inte koll på eventuella referenser... Det är bara ngt jag hört ngn gång, och som jag tyckte kunde vara lite lagom roligt i den uppkomna situationen... ;)

Personligen är jag ju inte alls förtjust i gamla stora, väldigt oaerodynamiska fossilbrännande pickuper... Hade jag vetat att det kunde ha tolkats så hade jag nog skrivit något annat. Fast ifall den gamla pickisen istället har blivit konverterad till ren eldrift skulle det väl kunna vara ok... ;)

viewtopic.php?t=25709

(Sen förstår så klart jag också att Moderatorn sannolikt inte tyckte det var lika roligt kl. halv elva en lördagkväll...)
https://youtu.be/6RhYY_4Wzls <-- The Price of Gas | The Center for Investigative Reporting
Skriv svar