Precis lagt upp ett skydd jag designat som förhindrar att prylar och skit åker in i utloppen för fläktarna mot baksätena. På Model 3/Y och andra moderna bilmärken har man helt enkelt struntat i att sätta dit såna skydd. De monteras endast genom att trycka dit dem, de sitter kvar enbart m.h.a friktion. Inget lim eller tejp och inga vibrationer.
Hört berättelser om personer som fiskat efter mobiltelefon i timmar men tänker inte nämna några namn
Försöker hålla nere priset så mycket jag kan för så många som möjligt kan ta del av dessa, likt andra grejer jag har i min webbshop.
Använd gärna koden: TESLACLUBSWEDEN för 10% rabatt på allt, man måste ju värna om varandra i forumet!
Dock har jag en nästan likadan för model 3, men de fungerar bara på bilar som är byggda innan 2022 nån gång. Min M3 från september 22 passar de inte på. Vet inte när ändringen skedde. De har inget att hålla sig mot, men passar i öppningen.
Kolla hur din ser ut. Om det finns en kant som skyddet kan vila mot. Eller så kan jag posta ett par till dig så du får testa! Kan lösa betalning efter om det passar.
Återkom hur du vill göra.
Mvh
Model Y LR AWD vit/svart 2024
Model 3 RWD blå/svart 2022
Model Y LR AWD vit/svart 2021 - såld
Dock har jag en nästan likadan för model 3, men de fungerar bara på bilar som är byggda innan 2022 nån gång. Min M3 från september 22 passar de inte på. Vet inte när ändringen skedde. De har inget att hålla sig mot, men passar i öppningen.
Kolla hur din ser ut. Om det finns en kant som skyddet kan vila mot. Eller så kan jag posta ett par till dig så du får testa! Kan lösa betalning efter om det passar.
Mvh
Jag ska kolla på min bil hur det ser ut när den kommer hem ikväll.
VW ID.7 Pro 2024
Tesla Model 3 Long Range 2021
VW ID.4 Pro 2021 såld
VW ID.4 Pro 2021 såld
Mvh
Beställt en Model 3 SR+ ,2019-04-15, Levererad, 2019-06-22. Såld 2021-09-07.
Beställt en Model 3 LR, 2021-08-12, Levererad, 2021-09-24
Mvh
Har jag gjort dig förvirrad så är det bara att skriva till mig på etsy så får du pengarna tillbaka. Jag har som sagt till model 3 också, men annonsen är rätt tydlig att det avser model Y. Den andra har jag slutat sälja då det är svårt att veta när de slutade fungera för model 3.
Jag jobbar på en annan lösning för model 3, men den dröjer några veckor/månader. Försöker få till bättre priser än alla teslasidor där ute.
Model Y LR AWD vit/svart 2024
Model 3 RWD blå/svart 2022
Model Y LR AWD vit/svart 2021 - såld