Tja,
haft min Model 3 i en månad nu, dock inte använt den så mkt pga lackskydd, sommardäck och barnafödande.
Men nu när jag kör den på kvällen så reagerar jag på att ljusbilden är så ojämn, man ser typ pixlarna i LED-matrisen och det blir nästan som streck i ljusbilden.
Är det någon mer som reagerat på det, eller är det bara så det är?
Med vänlig hälsning,
David
Model 3 ljusbild
Moderator: Redaktion
Re: Model 3 ljusbild
Ser ut som typ Minecraft, samma skit häroxe skrev:Tja,
haft min Model 3 i en månad nu, dock inte använt den så mkt pga lackskydd, sommardäck och barnafödande.
Men nu när jag kör den på kvällen så reagerar jag på att ljusbilden är så ojämn, man ser typ pixlarna i LED-matrisen och det blir nästan som streck i ljusbilden.
Är det någon mer som reagerat på det, eller är det bara så det är?
Med vänlig hälsning,
David
Det er ju Teslas första försök på nåt som ska likna Matrix, vänta till generation två eller tre, så blir det säkert bra. På vår helt nya Model 3 ser det ut som helljuset går genom ett galler, kanske Tesla har missuppfattat detta med Matrix 

Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
- OfarligTesla
- Teslaägare
Inget jag reagerat på när jag kört i mörker utan gatubelysning faktiskt, kanske är så men om jag inte märkt det verkar det inte vara speciellt irriterande då jag är bra på att störa mig på saker
.