Hej,
Någon med 22" som har erfarenhet av att köra med och utan Contisilent (eller liknande ljuddämpande teknologi/skum) som kan dela med sig av erfarenheter om upplevd ljudnivå i kupén?
22" däck - djuddämpande
Moderator: Redaktion
Re: 22
Bara från Model S och 21". Contisilent var märkbart bättre än det som satt på tidigare, tror det var Michelin. Detta var dock på en pre-raven P85D, som faktiskt var klart bullrigare på hela taget än Raven som jag kör nu. Men kort sagt - ja - silent är något bättre.Hertsh skrev:Hej,
Någon med 22" som har erfarenhet av att köra med och utan Contisilent (eller liknande ljuddämpande teknologi/skum) som kan dela med sig av erfarenheter om upplevd ljudnivå i kupén?
2019 Model S ”Raven” Performance Ludicrous,
Re: 22" däck - djuddämpande
Tack. Jag har precis köpt The New Aero 22" och ska sätta på däck. Blir Continental SportContact 6 med contisilent.Kilowatt skrev:Bara från Model S och 21". Contisilent var märkbart bättre än det som satt på tidigare, tror det var Michelin. Detta var dock på en pre-raven P85D, som faktiskt var klart bullrigare på hela taget än Raven som jag kör nu. Men kort sagt - ja - silent är något bättre.Hertsh skrev:Hej,
Jag kör en X Raven precis som du.
Glad för att jag sålt min Tesla