Hej på er!
Installerade nyss min WC gen 3, är elektriker. Hittar wc-nätverk och konfigurerat den. Den har kontakt med internet (mitt wifi) och tesla. Den pulsar grönt och vill inte sluta. Det indikerar att den fortfarande inte är driftsatt, men det vill jag mena att den är. Har inte någon elbil än så jag kan inte testa om det funkar att ladda. Är det någon som känner igen detta? Fungerar den trotts att den pulserar grönt?
MVH: Tobias.
En teknisk fråga angående WC gen3.
Moderator: Redaktion
Re: En teknisk fråga angående WC gen3.
Hej!Skr00ban skrev:Hej på er!
Installerade nyss min WC gen 3, är elektriker. Hittar wc-nätverk och konfigurerat den. Den har kontakt med internet (mitt wifi) och tesla. Den pulsar grönt och vill inte sluta. Det indikerar att den fortfarande inte är driftsatt, men det vill jag mena att den är. Har inte någon elbil än så jag kan inte testa om det funkar att ladda. Är det någon som känner igen detta? Fungerar den trotts att den pulserar grönt?
MVH: Tobias.
Min WC gen3 gjorde exakta samma med att pulsa grönt i ett par dygn. Inte alltid men ett par gånger i väntan på bilen.
Trodde också att den inte var driftsatt ordentligt fast den var avprovad av elfirman. Blev nojjig och ringde hit sambons moster som fick plugga i sin M3. Startade direkt utan problem

Har nu ägt min Y i tre veckor och det har aldrig strulat med boxen.
Så jag skulle inte oroa mig om jag vore du

Model Y LR -21 | Vit Multi-Coat, Svart inredning, 20" Induction