USB C och trådlös laddning installation

Här diskuterar vi om Tesla Model 3

Moderator: Redaktion

Nusse_Tuffs

USB C och trådlös laddning installation

Inlägg av Nusse_Tuffs »

Hej.

Är det någon av oss som fått bilen levererad utan detta som fått det installerat än? Isåfall hur långt tid tog det från leverans av bil tills det var åtgärdat?

När jag hämtade ut min i onsdags så saknades det och jag frågade innan jag gick ut till bilen vad de gör OM det saknas. Hon kunde inte svara just då på om det saknades på min bil och eftersom jag inte gått ut till den än så visste jag inte heller. Men hon sa att de skulle skicka en ranger som åtgärdar det och att jag inte skulle behöva skapa ett serviceärende om detta.

Nu har det ju gått kort tid sen jag fick min men eftersom det inte är något ärende noterat i service i appen så blir jag ju ändå lite fundersam på om det glöms bort. :)
Användarvisningsbild
mikebike
Teslaägare
Referralkod: ts.la/mikael72656

Re: USB C och trådlös laddning installation

Inlägg av mikebike »

Nusse_Tuffs skrev:
Hej.

Är det någon av oss som fått bilen levererad utan detta som fått det installerat än? Isåfall hur långt tid tog det från leverans av bil tills det var åtgärdat?

När jag hämtade ut min i onsdags så saknades det och jag frågade innan jag gick ut till bilen vad de gör OM det saknas. Hon kunde inte svara just då på om det saknades på min bil och eftersom jag inte gått ut till den än så visste jag inte heller. Men hon sa att de skulle skicka en ranger som åtgärdar det och att jag inte skulle behöva skapa ett serviceärende om detta.

Nu har det ju gått kort tid sen jag fick min men eftersom det inte är något ärende noterat i service i appen så blir jag ju ändå lite fundersam på om det glöms bort. :)
Det finns de som väntat 4 månader på dragkrok. Än så länge.
Don't hold your breath.
Volvo PV 544 Special 1963

Tesla Model Y LR 2022. Midnight Silver.
Användarvisningsbild
alidhojd
Teslaägare

Inlägg av alidhojd »

enligt säljaren så hade min saknat det när den kom till umeå men dom hade hunnit få hem och montera innan leverans, hämtade 23dec.
2021 model 3 long range
Umeå
Användarvisningsbild
sunq
Teslaägare
Referralkod: ts.la/peter612963

Inlägg av sunq »

Jag fick sms om att det skulle saknas men när jag satte mig i bilen och la mobilen på plattan så laddade det. Hämtade i Sthlm den 22/12. Bara kroken som saknas och det gör inte mig så mycket än då jag inte har någon släpkörning planerad :)
Användarvisningsbild
jontis
Teslaägare

Inlägg av jontis »

Jag hämtade ut 10/12 och har fick igår en tid bokad 11/1 för installation.

Skickat från min SM-G973F via Tapatalk
Model 3 LR -21 Vit/Svart 18" Aero
Skriv svar