en och en halv veckas ny Model3 ägare här, Utvecklare, och gamer med intresse för AI och buggar.
Tänkte bara kolla och se om det är fler än jag som stött på dessa problem med M3'an:
Efter ca 15-25 minuters körning börjar plötsligt bilen imma igen. Inte bara framrutan utan mer eller mindre alla fönster. Aircondition står på "auto" och har stått så sen start. Åtgärdas med att sätta på farthållare plus autosteer och sedan manuellt slå på max fläkt på enbart framrutan. Ärligt det kanske inte gör ett jota, men efter ett par minuter immas bilen av. Jag slår tillbaka fläktarna till auto, och inga problem. Har hänt 4 ggr.
Jag behöver backa en snabbis för att få upp garageportens nykelsensor på armlängds avstånd vid utfart (orka gå?

Körrikntningsvisarna glappar emellanåt. Vid både kort eller lång signal så vägrar den tändas ibland. Har hittils alltid fungerat på andra försöket.
TuneIn radion stängs av ibland, och måste sättas på igen manuellt. Antar att det är internet som kanske laggar lite, men förstår inte ritkigt varför den verkar slås av?
Innan uppdatering kunde man ha en radiostation (antingen vanlig radio, eller tuneIn) vald och stänga av den med knapptryck på vänster multiknapp (eller vad de heter..?

Tips och tricks, allmänna åsikter (helst konstruktiva, men definitivt roliga) och rekommendationer mottages tacksamt!
Mvh /Jimmi