Vid ett par tillfällen har jag konstaterat att radion tappat bort en av de stationer jag lagt in som Favorit.
Har någon noterat samma sak?
Radion tappar Favoriter
Moderator: Redaktion
- mikebike
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael72656
Re: Radion tappar Favoriter
Jepp, flera gånger men jag har bara gått ur favoriter och sedan in igen och då är listan där.
M3LR-2019 såld
E-tron 55 - 2021 (nuvarande)
E-tron 55 - 2021 (nuvarande)
- mikebike
- Teslaägare
Ja, djävlar, det funkade!MickeS skrev:Jepp, flera gånger men jag har bara gått ur favoriter och sedan in igen och då är listan där.
Idiotbil!
Volvo PV 544 Special 1963
Tesla Model Y LR 2022. Midnight Silver.
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
"Jäfla Kalle Anka-bil!" har hörts i våra bilar ett antal gånger... finns en hel del sommikebike skrev:Ja, djävlar, det funkade!MickeS skrev:Jepp, flera gånger men jag har bara gått ur favoriter och sedan in igen och då är listan där.
Idiotbil!
skulle kunna förbättras om man säger så...
S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Ha, ha! Tänk om bilens röstkommandon kunde tolkat allt som sägs i våra bilar och skickat det till biltillverkarnas marknadsavdelningar för att lyssna på och analysera!Bjelke skrev:"Jäfla Kalle Anka-bil!" har hörts i våra bilar ett antal gånger... finns en hel del sommikebike skrev:Ja, djävlar, det funkade!MickeS skrev:Jepp, flera gånger men jag har bara gått ur favoriter och sedan in igen och då är listan där.
Idiotbil!

NACP have Geely (Volvo, Polestar, Zeeker, Lynk&Co, Lotus, etc) in the list of war sponsors
https://nazk.gov.ua/en/the-nacp-has-add ... f-the-war/
Har ni skickat bugrapport?martinot skrev:Ha, ha! Tänk om bilens röstkommandon kunde tolkat allt som sägs i våra bilar och skickat det till biltillverkarnas marknadsavdelningar för att lyssna på och analysera!Bjelke skrev:"Jäfla Kalle Anka-bil!" har hörts i våra bilar ett antal gånger... finns en hel del sommikebike skrev:Ja, djävlar, det funkade!MickeS skrev:Jepp, flera gånger men jag har bara gått ur favoriter och sedan in igen och då är listan där.
Idiotbil!
Bra göra så Tesla kan jobba med felet.
Tesla Model 3 LR 2024 blå
Tesla Model 3 LR 2021 vit (såld)
Ioniq 28kWh (såld)
Tesla Model 3 LR 2021 vit (såld)
Ioniq 28kWh (såld)
- mikebike
- Teslaägare
Tror du?Lophornis skrev:Har ni skickat bugrapport?martinot skrev:Ha, ha! Tänk om bilens röstkommandon kunde tolkat allt som sägs i våra bilar och skickat det till biltillverkarnas marknadsavdelningar för att lyssna på och analysera!Bjelke skrev:"Jäfla Kalle Anka-bil!" har hörts i våra bilar ett antal gånger... finns en hel del sommikebike skrev:Ja, djävlar, det funkade!MickeS skrev:Jepp, flera gånger men jag har bara gått ur favoriter och sedan in igen och då är listan där.
Idiotbil!
Bra göra så Tesla kan jobba med felet.
Det finns ju inget sätt att beskriva felet. Med tanke på allt som är knas i bilen så blir det omöjligt för Tesla att förstå vilket fel man vill rapportera.

Volvo PV 544 Special 1963