Haha jag är tydligen på 13e plats. Det hade jag ingen aning om. Är dock lite tveksam om jag ska vara stolt eller känna mig tragisk över att jag gjort fler inlägg än Tibor
Själv är jag bara en Bjelke-förmiddag ifrån att ramla ut från topp 10...
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Första tanken: "äsch, vad är det där för tramsig lista?"
Efter att ha kollat: "shit pomfritt, jag är ju den nästa du kommer passera, och nästan åka ut från första sidan. Här ska det växlas upp. Inte för att det är en tävling, men..."
Första tanken: "äsch, vad är det där för tramsig lista?"
Efter att ha kollat: "shit pomfritt, jag är ju den nästa du kommer passera, och nästan åka ut från första sidan. Här ska det växlas upp. Inte för att det är en tävling, men..."
Hela livet är en tävling, man fokuserar bara på olika grenar under olika perioder.
/fth
X90D, 7-sits monopost, Titanium Metallic, AP1, alla options
Haha jag är tydligen på 13e plats. Det hade jag ingen aning om. Är dock lite tveksam om jag ska vara stolt eller känna mig tragisk över att jag gjort fler inlägg än Tibor
Men vad gäller Tibor borde hans dagliga artiklar också räknas in, och då med någon form av omräkningsfaktor så att en artikel motsvarar t.ex. 5 eller 10 foruminlägg så jag skulle tro att han i så fall hamnar väsentligt högre
Model 3 reserverad 2016-04-01, reservationen vilande tills vidare (borde väl ta retur på den). Skoda Octavia Bensin/Etanol får tjänstgöra vidare tills jag hittar den elbil som passar behoven praktiskt och ekonomiskt då jag köpt min sista fossilbil.
Vet inte hur det gick till, men med mina dryga 9000 inlägg och en sjundeplats så ligger jag ganska säkert på tio-i-topplistan. Men jag skriver mycket mindre nu så det kan komma att ändras. Å andra sidan kanske jag gör ett ryck och kravlar mig upp till femte plats, vilket är inom räckhåll. Men så var det det där med att ha något substantiellt att skriva också...
Men så var det det där med att ha något substantiellt att skriva också...
Det har väl aldrig hindrat dig förut?
(OBS! skämt! jag läser alltid dina inlägg med behållning )
/fth
Åh, tack!
Jag anser väl själv att jag kunnat låta bli att skriva vissa saker. Personer som är mig närstående utanför sekten blir chockade när de inser hur aktiv jag har varit här. Alla ser inte på det som ett friskt beteende...
Kanske borde vi även ha en topplista på antal inlägg per dag sedan man blev medlem? Vet inte vem som leder detta men på första-sidan ser det i alla fall ut som följer för topp tre:
mati med 6,91 inlägg per dag
Bjelke med 6,75 inlägg per dag
Fredrik J med 6,52 inlägg per dag (som också är nyaste medlemmen på de tre första sidorna)
fth ligger på 2,45 inlägg per dag och kör alltså i mycket högre snitthastighet än dstr som ligger på 1,5 inlägg per dag.
Själv ligger jag på 4,92 inlägg per dag och behöver bara göra ett inlägg till idag för att höja mitt snitt...
EDIT:
Verkar vara Banane som är nummer ett med 582 inlägg sedan 21 oktober vilket ger snittet på 9.09 inlägg per dag!
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Mitt snitt har rasat en hel del senaste året, minns att Jerker (eller nån) skrev hur vi låg till
ibland men minns inte var jag peakade:)
Antal startade trådar vore också lite kul att se men går det? Där skulle jag ligga typ sist iaf (och
Zalman skulle leda den med flera hundra procent)
Mitt snitt har rasat en hel del senaste året, minns att Jerker (eller nån) skrev hur vi låg till
ibland men minns inte var jag peakade:)
Antal startade trådar vore också lite kul att se men går det? Där skulle jag ligga typ sist iaf (och
Zalman skulle leda den med flera hundra procent)
Antal startade trådar gjorde jag en sammanställning av en gång och då låg jag bra till, men det var före Zalman3…
Tack Jerker
Går det att se någonstans eller räknade du manuellt?
Näe Zalman lär ingen slå i antal startade trådar...
Edit: LarsL och jag har startat lika många trådar bra pöjk det där asså
Tack Jerker
Manuellt, får man väl säga. Jag använder avancerad sökning. Vet inte om man kan göra på nåt annat sätt. Men då kan man ju bara söka på en person i taget och testa efter magkänslan. Just Zalman var ju inte svår att tänka sig!
Tack Jerker
Manuellt, får man väl säga. Jag använder avancerad sökning. Vet inte om man kan göra på nåt annat sätt. Men då kan man ju bara söka på en person i taget och testa efter magkänslan. Just Zalman var ju inte svår att tänka sig!
Jag får fram att jag då har skapat 125 trådar, inte 171. Även det är fler än vad jag trodde.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Tack Jerker
Jag får fram att jag då har skapat 125 trådar, inte 171. Även det är fler än vad jag trodde.
Du har rätt! Jag måste ha läst av fel.
Jag håller på och starta en egen tråd om detta ämne, så jag skriver det rätta där.
Tack Jerker
Du har rätt! Jag måste ha läst av fel.
Jag håller på och starta en egen tråd om detta ämne, så jag skriver det rätta där.
Den tråden blir inaktuell i samma stund du skapar den