Bra spot repair verkstad?

Här diskuterar vi frågor som berör flera av Teslas produkter.

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
ElTorsk
Teslaägare

Bra spot repair verkstad?

Inlägg av ElTorsk »

Hej,

Hade förmånen att få min bil repad igår när jag hade bilen parkerad i Stockholm. Ser ut som att någon har dragit en nyckel mot flygeln höger bak. Hade naturligtvis missat att formatera om USB-minnet efter varning så ingenting på kameran heller, bara mig själv att skylla för det.

Jag tänkte höra om någon här kan rekommendera en bra och seriös verkstad som utför ”spot repair” kring Stockholm, gärna norra sidan?

Tack på förhand!
Tesla Model 3 AWD (oktober 2019)
Användarvisningsbild
metchristian
Teslaägare

Re: Bra spot repair verkstad?

Inlägg av metchristian »

ElTorsk skrev:
Hej,

Hade förmånen att få min bil repad igår när jag hade bilen parkerad i Stockholm. Ser ut som att någon har dragit en nyckel mot flygeln höger bak. Hade naturligtvis missat att formatera om USB-minnet efter varning så ingenting på kameran heller, bara mig själv att skylla för det.

Jag tänkte höra om någon här kan rekommendera en bra och seriös verkstad som utför ”spot repair” kring Stockholm, gärna norra sidan?

Tack på förhand!
Bilplus Bromma, BMW i Solna brukar använda sig av dem(vet ej om de fixar tesla)
Mycar i Täby (vet ej om de fixar tesla) Men de har fixat mina hyrbilar när jag jobbade med det för några år sedan.
Användarvisningsbild
wikzor
Teslaägare

Inlägg av wikzor »

Jag fixade en repa i kofångaren bak hos mycar gärdet, har bara gott att säga om dem. Blev kanonbra, bra bemötande även om det kändes lite garage (längst in i Mekonomens verkstad) och snabbt fixat.
Användarvisningsbild
ElTorsk
Teslaägare

Inlägg av ElTorsk »

Stort tack för tipsen! Då ska jag se om jag kan få detta ordnat.
Tesla Model 3 AWD (oktober 2019)
Skriv svar