Hej,
Hade förmånen att få min bil repad igår när jag hade bilen parkerad i Stockholm. Ser ut som att någon har dragit en nyckel mot flygeln höger bak. Hade naturligtvis missat att formatera om USB-minnet efter varning så ingenting på kameran heller, bara mig själv att skylla för det.
Jag tänkte höra om någon här kan rekommendera en bra och seriös verkstad som utför ”spot repair” kring Stockholm, gärna norra sidan?
Tack på förhand!
Bra spot repair verkstad?
Moderator: Redaktion
- metchristian
- Teslaägare
Re: Bra spot repair verkstad?
Bilplus Bromma, BMW i Solna brukar använda sig av dem(vet ej om de fixar tesla)ElTorsk skrev:Hej,
Hade förmånen att få min bil repad igår när jag hade bilen parkerad i Stockholm. Ser ut som att någon har dragit en nyckel mot flygeln höger bak. Hade naturligtvis missat att formatera om USB-minnet efter varning så ingenting på kameran heller, bara mig själv att skylla för det.
Jag tänkte höra om någon här kan rekommendera en bra och seriös verkstad som utför ”spot repair” kring Stockholm, gärna norra sidan?
Tack på förhand!
Mycar i Täby (vet ej om de fixar tesla) Men de har fixat mina hyrbilar när jag jobbade med det för några år sedan.
Jag fixade en repa i kofångaren bak hos mycar gärdet, har bara gott att säga om dem. Blev kanonbra, bra bemötande även om det kändes lite garage (längst in i Mekonomens verkstad) och snabbt fixat.
Stort tack för tipsen! Då ska jag se om jag kan få detta ordnat.
Tesla Model 3 AWD (oktober 2019)