12V permanent
Moderator: Redaktion
12V permanent
Har kollat runt på nätet och permanent 12V verkar väldigt jobbigt att fixa i model 3. Någon som har magiska lösningar på lager?
Polestar 2 LRSM
3P vit/vit, ibland
3P vit/vit, ibland
Re: 12V permanent
Cigguttag är switchat. Jag vill ha always on till kamera och router. (Jag vet att 3 har egna kameror men dom duger inte)
Polestar 2 LRSM
3P vit/vit, ibland
3P vit/vit, ibland
- TiborBlomhall
- Referralkod: ts.la/tibor72449
Har du Sentry mode på fortsätter iaf USB uttagen att fungera även när bilen är avstängd.
Och har du någon app som hämtar statistik från bilen kommer den stanna vaken och hålla cigguttaget igång. "Magiska lösningen på lager" är alltså skaffa nån app som hämtar data från bilen
Och har du någon app som hämtar statistik från bilen kommer den stanna vaken och hålla cigguttaget igång. "Magiska lösningen på lager" är alltså skaffa nån app som hämtar data från bilen

Är det inte möjligt att dra en kabel från batteriet direkt, då har du ju alltid 12 V ?
Finns 12V i taket (Dome light) och under ratten. Båda dom är jobbiga. Plocka data från bilen gör jag med teslafi, men kan också hacka något eget... verkade dock inte hålla ciggen igång. Sentry mode är inte möjligt pga att hela batteriet då tömsTeslared skrev:Är det inte möjligt att dra en kabel från batteriet direkt, då har du ju alltid 12 V ?
Polestar 2 LRSM
3P vit/vit, ibland
3P vit/vit, ibland
Finns 12v under höger baksäte. Sitter en grå frigolitbit över kabeln. Enkelt att komma åt iallafall. Sen vet jag inte var du vill sätta kameror mm i bilen.
Model 3 LR AWD drag Pearl White svart.
Genom att polla bilen oftare (jag frågar efter SoC) så lyckades jag hålla 12V igång hela natten. Perfekt. Tack Tibor
Polestar 2 LRSM
3P vit/vit, ibland
3P vit/vit, ibland