Jag skulle tycka det vore najs att kunna se batteristatus i både km och procent samtidigt. Just nu håller man på att trycka sig fram via skärm/avstånd stup i kvarten. På samma gång skulle man vilja se både km/h och kw när man laddar, både på skärmen och via appen.
En annan funktion som jag tänker på är att musiken inte tonar upp när man slår på stereon eller när musiken går igång efter ett samtal. Man blir ju lite chockad om man lyssnade på hög musik innan samtalet.
Känns ju som enkla saker att ändra på via en mjukvaruuppdatering.
Display display
Moderator: Redaktion
- MrStarhouse
- Teslaägare
Re: Display display
Jag har det alltid inställt på procent, sen tar jag fram energigrafen när jag vill se räckvidd.
Energigrafen är också mycket verkligare då den visar räckvidd baserat på senaste körstilen och inte som batteristapeln på en standardförbrukning.
Bara min lilla inflik
Energigrafen är också mycket verkligare då den visar räckvidd baserat på senaste körstilen och inte som batteristapeln på en standardförbrukning.
Bara min lilla inflik

Nu ägare till: M3 Performance, Röd 2022, EAP
- slugger75
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/per28997
För alla förbättringsförslag ni har:
1. Tryck in höger rattknapp
2. Säg "Bug report" + ert förbättringsförslag
Klart. Ärendet skickas till Tesla. Förhoppningsvis lyssnar någon.
Antar att man bör ta det på engelska.
1. Tryck in höger rattknapp
2. Säg "Bug report" + ert förbättringsförslag
Klart. Ärendet skickas till Tesla. Förhoppningsvis lyssnar någon.
Antar att man bör ta det på engelska.
Tesla Model Y Long Range AWD, Q2 2022. Dragkrok.
Tesla Model 3 Long Range Rear Wheel Drive med dragkrok, 2019. HW 2.5
- HerrNilsson
- Teslaägare
Denna sida är också till för sådana önskemål.
https://moretesla.com/issues/3
https://moretesla.com/issues/3
How does this work?
Tesla owners (that's you!) post feature requests -or the occasional bug report- and vote on the issues they'd most like to see included in a future software update.
By getting together to highlight issues and features, this independent community of passionate owners hopes to help Tesla prioritize the things we care about most, and to achieve Maximum FUN.
Mvh
Nilsson
Nilsson