Hej,
Är det någon som har erfarenhet av foliering hos Elite Toning and Wrap?
Hittar inte ngn recension någonstans...
De har även en annons på blocket.
/T
Foliera M3 hos "Elite Toning and Wrap" i Göteborg?
Moderator: Redaktion
Re: Foliera M3 hos "Elite Toning and Wrap" i Göteborg?
Jag undrar detsamma! Gpår i folieringstankar själv.
Läste om en på "Tesla Model 3 Sverige"-gruppen @ Facebook som var mycket nöjd med sin toning av rutor därifrån. Utöver det har jag inte hört något, och jag har sökt om omdömen om de flesta folierare i västsverige.
Läste om en på "Tesla Model 3 Sverige"-gruppen @ Facebook som var mycket nöjd med sin toning av rutor därifrån. Utöver det har jag inte hört något, och jag har sökt om omdömen om de flesta folierare i västsverige.
Tjena,skoogs skrev:Jag undrar detsamma! Gpår i folieringstankar själv.
Jag har bla folierat min TM3 hos dem och kan inget annat än att rekommendera dem!
Mycket noggranna och lyssnar på dig som kund.
Från solid svart till satinsvart med chrome delete, solfilm, keramisk behandling, foliering av ratten, foliering av mittkonsol, behandling på sätena.
/Nomi
Ser riktigt läcker ut Nomi 

nöjd med min Ampera tillsvidare
Jag har hälsa på Elit Toning och fått offert. De var i min topp-3 av de folieringsfirmorna jag pratat med på västkusten från Malmö till Stenungsund.