Nu ska jag bara få gammdieseln såld och beställa dragkrok

Mvh
Mårten
Skickat från min ONEPLUS A5000 via Tapatalk
Moderator: Redaktion
Tackar, hoppas jag ej gjort bort mig helt baraTars skrev:Grattis till bilen förresten!
Låter fint, och rätt har du gjort oavsett.canonfeed skrev:Tackar, hoppas jag ej gjort bort mig helt baraTars skrev:Grattis till bilen förresten!aldrig åkt eller kört tesla, bara hängt här o drömt. Jag återkommer om dragkrok när jag vet leverans datum.
Tyvärr inte alla verkar de som, men tycker priset jag fick va så pass skapligt att jag kan betala för drag.Feddan skrev:Beställa dragkrok? Ingår inte det om bilen är byggd med det?
Blev det den jag tipsade om?canonfeed skrev:Så äntligen fick jag tummen ur och klickade köp, kan jag tro att jag lyckades få den jag kikat på iomed att handpenning dragits från mig? Eller finns risk att någon annan klickat Innan mig? Att jag undrar är för att det fortfarande ser ut som att den är tillgänglig på teslas sida.
Mvh
Mårten
Tusen tack för tipsetLegato skrev:Blev det den jag tipsade om?canonfeed skrev:Så äntligen fick jag tummen ur och klickade köp, kan jag tro att jag lyckades få den jag kikat på iomed att handpenning dragits från mig? Eller finns risk att någon annan klickat Innan mig? Att jag undrar är för att det fortfarande ser ut som att den är tillgänglig på teslas sida.
Mvh
Mårten
Ser att den är borta nu.
Grattis i så fall, borde vara ett finfint köp!
På tesla.Com ser jag 4st x 90dLarsL skrev:Finns det begagnade Model X i era listor? Min är helt tom på bilar sedan en vecka tillbaka.
Du har inte missat att ändra i filtret?LarsL skrev:Finns det begagnade Model X i era listor? Min är helt tom på bilar sedan en vecka tillbaka.
Det var så litecanonfeed skrev:Tusen tack för tipsetLegato skrev:Blev det den jag tipsade om?canonfeed skrev:Så äntligen fick jag tummen ur och klickade köp, kan jag tro att jag lyckades få den jag kikat på iomed att handpenning dragits från mig? Eller finns risk att någon annan klickat Innan mig? Att jag undrar är för att det fortfarande ser ut som att den är tillgänglig på teslas sida.
Mvh
Mårten
Ser att den är borta nu.
Grattis i så fall, borde vara ett finfint köp!nu ska jag som sagt bara försöka få dit en krok. Undrar hur lång leveranstid det kan bli på bilen
vill ju gärna åka på semester i bilen till sommaren
Så gjorde jag också, hade aldrig kört en Tesla. Allt överträffade mina förväntningar.hoppas jag ej gjort bort mig helt bara aldrig åkt eller kört tesla, bara hängt här o drömt
Jag har provat att köra med teslas laddbox, och den är tyvär sådär.canonfeed skrev:Så till o med min gamla Passat bytte dom in med ett riktigt bra prisnu är frågan vad för laddlösning man behöver skaffa hem o vilka kort man skall skaffa för resor ... någon som kan tipsa ?
//Canonfeed
Är den mycket bättre menar du? Last fördelar den med?Tars skrev:Jag har provat att köra med teslas laddbox, och den är tyvär sådär.canonfeed skrev:Så till o med min gamla Passat bytte dom in med ett riktigt bra prisnu är frågan vad för laddlösning man behöver skaffa hem o vilka kort man skall skaffa för resor ... någon som kan tipsa ?
//Canonfeed
Är inne på min 5:e sen 2016.
Tröttnade och köpte från chargestorm, en Eva connect.
Hmm sitter redan i gamm bilen på väg mot trosta får se om jag hittar checklistan[JM] skrev:Glöm inte skriva ut checklistan här från forumet.
Den är bra att gå igenom på plats när du hämtar ut bilen.
Om det är första teslan du köper så är det nog bra om man kan få med sig någon annan ägare som kan hjälpa dig gå igenom allt som styrs från skärmen.
Grattis till köpet.