Känner mig naken!
Moderator: Redaktion
Sant!OlleLind skrev:Då får du inte vara med i gruppen Teslaägare längre
Grattis till försäljningen!
Ja det var ett bra pris. Samtidigt fick jag ju min P85D för 140000 SEK lägre pris än dagens så får trösta mig med det. Får jag supermiljöbilspremien ör det en bonus. Faktiskt Teslas fel att det vart så bråttom då de tog sjukt lång tid att ge mig info om det oanvändbara inbytesprogrammet. Hade jag haft mer tid hade jag satt bilen på en firma vilket garanterat gett högre pris.lator skrev:Någon därute är lycklig nu! Kunde ha varit jag...
Tackar! Har en toyota corolla som andrabil. Får lida i den idag och imorgon... Stackars mig...Larofo skrev:Du kan få låna min Volvo 240 från -76 om du vill.
Ver hur det känns, har åkt Golf sen början av december.......hybris skrev:Fast löser sig förhoppningsvis på Onsdag.
Känner mig naken!
Du får vara kvar på nåder till på onsdaghybris skrev:Sant!OlleLind skrev:Då får du inte vara med i gruppen Teslaägare längre
Grattis till försäljningen!
Själv åker jag sunkig Citroën Jumpy som gått 22.000 mil.Bengt skrev:Ver hur det känns, har åkt Golf sen början av december.......hybris skrev:Fast löser sig förhoppningsvis på Onsdag.
Känner mig naken!
Kommer snart inte ihåg hur det är att köra Tesla, men det är bara att räkna ner till leveransdagen
Nä fy faan.mahulkp skrev:Jag har roat mig med att åka kommunalt en månad
Samma erfarenhet som jag har från min försäljning. Mycket bättre att sälja via en bilhandlare även om det går en del i säljkomission. Många intresserade på Blocketannonsen, men trögt med finansieringen.......hybris skrev:Mitt tips är att blocket.se är en mycket dålig säljkanal för bilar över 500000 SEK. sälj bilen via någon handlare med finansiering är mitt råd. Många intresserade men få som orkar ta tag i finansiering själva. Hade tre seriöst intresserade på slutet men tiden var knapp annars tror jag priset hade blivit något bättre. Så var ute i tid och sälj med finansiering. Intresset är stort.
Borde lagt till enhybris skrev:Tackar! Har en toyota corolla som andrabil. Får lida i den idag och imorgon... Stackars mig...Larofo skrev:Du kan få låna min Volvo 240 från -76 om du vill.