Calix 430 högblank vit säljes. Helt ny i kartong och skyddsplasten kvar, endast lagd på räcket för fotografering. Vinst i skidtävling och säljes då jag redan har takbox.
Kan öppnas från båda sidor
2 nycklar
Går att fästa i T-spåret eller U-fäste runt räcket.
Pris: 4000 kr
Finns att hämta i Dala-Järna eller Sälen.
För mer info finns boxen på Carparts: https://www.carparts.se/takbox-calix-43 ... liter.html
SÅLD. Ny takbox Calix 430 högblank, vit
Moderator: Redaktion
- jonasl
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/jonas44573
Re: Säljes: Ny takbox Calix 430 högblank, vit
Jag är ev intresserad av boxen, är det fästen för t-spår med? Och inte med QuickGrip som i länken till Carparts?
Behöver testa så att vår Chariot-vagn går i, och är inte i DJ förrän om 1-2 månader.
Behöver testa så att vår Chariot-vagn går i, och är inte i DJ förrän om 1-2 månader.
Model Y LR AWD 2022
Ja, det är fästen för T-spåret med, men är inte hemma så att jag kan kolla måtten på dem. Finns även U-fäste att dra runt räcket. Är inga QuickGrip fästen med.
Har du måtten på vagnen? Kan kolla nästa vecka om det ev. kan gå att få i den i boxen.
Har du måtten på vagnen? Kan kolla nästa vecka om det ev. kan gå att få i den i boxen.
2016 Model S 75
- jonasl
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/jonas44573
Har Thule Wingbars så det är vanliga t-spår. Lär inte skilja så mycket i tid för att montera jämfört med snabbfästen.
Det är svårt att mäta vagnen men den är runt 80 cm bred -+ 5mm så jag tror man behöver pröva "live". Längden är inga problem och höjden är ca 30 cm. Thule Chariot CX2.
Det är svårt att mäta vagnen men den är runt 80 cm bred -+ 5mm så jag tror man behöver pröva "live". Längden är inga problem och höjden är ca 30 cm. Thule Chariot CX2.
Model Y LR AWD 2022
Ok, det är nog tveksamt om den får plats på bredden, ska mäta nästa vecka.
Har själv fäst min nuvarande box i t-spåret bak, fördelen är att fästet tar mindre plats och det blir mer plats i boxen. Men du är välkommen att testa i DJ när du är där om jag har boxen kvar!
Har själv fäst min nuvarande box i t-spåret bak, fördelen är att fästet tar mindre plats och det blir mer plats i boxen. Men du är välkommen att testa i DJ när du är där om jag har boxen kvar!
2016 Model S 75