Nä, men jag har fått äran att få en andra Model S for kids för min andra rekommendation istället för den där snygga svarta boxen. Teslas referralavdelning verkar bestå av en överarbetad person ungefär - som svarar på mail på sin höjd efter en fem-sex veckor. Å ja ä inte bitter, va!?
Nä, men jag har fått äran att få en andra Model S for kids för min andra rekommendation istället för den där snygga svarta boxen. Teslas referralavdelning verkar bestå av en överarbetad person ungefär - som svarar på mail på sin höjd efter en fem-sex veckor. Å ja ä inte bitter, va!?
Jag fick en för min första, innan de ändrade och la till WC som val. Men du har fått den efter ändringen utan att fått välja?
Chefsarkitekt på Hälsa Hemma
Model S 75D -17 Renault Zoe 22kWh -16 Model S LR -19
Renault Zoe 41kWh -19
Model 3 LR -22
Jag fick en för min första, innan de ändrade och la till WC som val. Men du har fått den efter ändringen utan att fått välja?
Jag har inte heller fått välja.
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Man får ju belöningen efter att referralen har tagit leverans (fantastisk svenska där) och min andra tog leverans efter den här ändringen i programmet. Och då fick jag en presentkortskod till en minitesla till.
Men ja, jag har också läst att de svarta boxarna skulle levereras i "januari", vilket år som helst