Jag har iaf haft skaplig koll här även idagRemuz skrev:Fegt att inte vara på forumet på julafton. Ska testa Ulricehamn imorgon, troligen runt 12. Spännande dag!

Moderator: Redaktion
Jag har iaf haft skaplig koll här även idagRemuz skrev:Fegt att inte vara på forumet på julafton. Ska testa Ulricehamn imorgon, troligen runt 12. Spännande dag!
Kul och äntligen. Har du börjat tröttna på Kian?Elmil skrev:Jag skriver inte så mycket annars heller, men ikväll har jag varit upptagen med att lägga reservation på en M3.mati skrev:Ingen som skriver nåt? Har det hänt nånting så att alla är upptagna med annat?![]()
Nej, inte alls! Det är den klart bästa bilen jag haft. Passar mina behov och körmönster klockrent. Mycket underskattad, men folk som har ett liv orkar kanske inte ta sig igenom den kompakta motviljan från säljarna och lyckas hitta någon som kan tänka sig att kränga en..mati skrev:Kul och äntligen. Har du börjat tröttna på Kian?Elmil skrev:Jag skriver inte så mycket annars heller, men ikväll har jag varit upptagen med att lägga reservation på en M3.mati skrev:Ingen som skriver nåt? Har det hänt nånting så att alla är upptagna med annat?![]()
Jag hann lägga ett inlägg innan ditt...Jerker skrev:Vilken besvikelse! Här loggar man in på forumet på lördagsmorgonen och det visar sig att inget skrivit nåt sen man var inne här igårkväll!
Svenssons skrev:Jag hann lägga ett inlägg innan ditt...Jerker skrev:Vilken besvikelse! Här loggar man in på forumet på lördagsmorgonen och det visar sig att inget skrivit nåt sen man var inne här igårkväll!
”Var är alla troll när man behöver dem?”Jerker skrev:Vilken besvikelse! Här loggar man in på forumet, glad i hågen, på lördagsmorgonen och det visar sig att inget skrivit nåt sen man var inne här igårkväll!
LarsL skrev:”Var är alla troll när man behöver dem?”Jerker skrev:Vilken besvikelse! Här loggar man in på forumet, glad i hågen, på lördagsmorgonen och det visar sig att inget skrivit nåt sen man var inne här igårkväll!
Näe det vettifan men GustavT kanskeTars skrev:LarsL skrev:”Var är alla troll när man behöver dem?”Jerker skrev:Vilken besvikelse! Här loggar man in på forumet, glad i hågen, på lördagsmorgonen och det visar sig att inget skrivit nåt sen man var inne här igårkväll!
Djävulens advokat saknar man lite.
I brist på nya inlägg så grävde jag lite i forum-historiken, och i en tråd där just GustavT var mycket aktiv så hittade jag "dagens profetia", från ingen mindre än Danni himself, den skrevs 2016-08-24, dvs gott och väl ett år innan Roadster-lanseringen:Bjelke skrev:Näe det vettifan men GustavT kanske
true, truedanni skrev:Men det enkla svaret är alltså att Model S har som allra bäst prestanda i lägre hastigheter, och kommer inte dra ifrån några prestandabilar alls när man startar racet i motorvägshastighet. Vem vet, kanske kommer det någon dag en ny sportbil från Tesla också, kanske en Model R, som ger extrema prestanda hela vägen.
...Nu skrämmer du mig lite... har du koll på alla?lator skrev:Jag kände mig tvungen att kolla upp GustavT...
Aktiv på forumet mellan 24/8 och 6/9 2016.
Skrev 145 inlägg på denna tid huvudsakligen i den egna tråden om prestanda vid höga hastigheter.
Tydligen kändis på Youtube vilket jag inte hade en aning om...![]()
Bor i Stockholm (Östermalm) i en lägenhet som han delar med en 24 år gammal kvinna (han är själv 42 år).
Äger en mörkblå Audi A8 6.0 W12 Quattro...![]()
"Lever sin pojkdröm" enligt dt (Dalarnas tidningar).
Så, då var det avklarat! Åter till väsentligheterna.
LarsL skrev:...Nu skrämmer du mig lite... har du koll på alla?lator skrev:Jag kände mig tvungen att kolla upp GustavT...
Skrev 145 inlägg på denna tid huvudsakligen i den egna tråden om prestanda vid höga hastigheter.
Bor i Stockholm (Östermalm) i en lägenhet som han delar med en 24 år gammal kvinna (han är själv 42 år).
Snart kommer du väl på att jag kör med Bot för hälften av mina inlägg också.
Ja då var mister 300km/h-i-24 timmar I sträck utan stopp - GustavT utredd iaflator skrev:Jag kände mig tvungen att kolla upp GustavT...
M.Walker.Walker skrev:LarsL skrev:...Nu skrämmer du mig lite... har du koll på alla?lator skrev:Jag kände mig tvungen att kolla upp GustavT...
Snart kommer du väl på att jag kör med Bot för hälften av mina inlägg också.vad vet du om mig?
![]()
lator skrev:Jag kände mig tvungen att kolla upp GustavT...