Ser ut som en sportkupé på balongdäck. Missfoster!Reddy skrev:Den är fortfarande ful och onödig!e5m1r skrev:Kommer nån ihåg när BMW lanserade X6 det sas att den var onödig att den var ful och fördyr
Titta bara hur det gått för denna bil
Bilarna
Moderator: Redaktion
Kategoriregler
Diskussioner om Elon Musks politiska aktiviteter hänvisas till: viewtopic.php?t=37057
Diskussioner om Elon Musks politiska aktiviteter hänvisas till: viewtopic.php?t=37057
- Nicke Nyfiken
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/ericjohanniklas807
Re: Bilarna
Model Y P 2022 - TBA
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
Ni skjuter ersjälva i foten

Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
Model X ser ju faktiskt fantastiskt mycket bättre ut än x6 när man ser dem bredvid varandra så där.
Jag pratar mer om utseendet
SUV vs Model X vs X6
Model X liksom X6 är en upphöjd 5 dörrars coupe medan en klassisk suv är en uppvöjd kombi
SUV vs Model X vs X6
Model X liksom X6 är en upphöjd 5 dörrars coupe medan en klassisk suv är en uppvöjd kombi
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
- Teslaspolen
- Teslaägare
Volvo's bilar är ohyggligt fula ju.
Model X är enormt vacker. Bakifrån är Model S snyggare, men framifrån gillar jag fronten skarpt på X. Model 3... Väntar nog med ett avgörande tills jag ser mer av den.

Har tagit det oranga pillret https://www.youtube.com/channel/UC0intL ... G-xAvUEO-A
Ny jämförelse på BMW och Tesla, tror att bilden på Model X innan är på prototypen innan Design Studion öppnades, nedan bild är på min konfiguration:
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Fast det gjorde man väl delvis, men man hade inte förmågan och utvecklingskompetensen att ställa om.Peter Holm skrev:Facit trodde inte heller på övergången från mekanik till elektronik.
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Usch! Bilder på Teslan som inte borde varit en Tesla på tråden. Hua!!!
Totally Ludicrous Tesla! P85DL, all utrustning, folierad blåmetallic.
BMWn ser för övrigt ocksåmut som stryk.... Spg en Mercedes coup SUV för någon vecka sedan... Mina ögonngråter fortfarande...jäklar vilket missfoster!!!
Exakt! Du fattar!!! XC90 ser ut som en SUV!e5m1r skrev:Jag pratar mer om utseendet
SUV vs Model X vs X6
X6, model X, GLA coupe eller vad den heter... Ser alla ut som missfoster. Jag vill vara coupe och SUV samtidigt. Double fail!
Jag tvingas köpa SUV. Range Rover stora varianten eller XC90. Men skulle helst slippa helt om jag kan... Har noll behov av traktor!

Det är klart att Model X som del i modellprogrammet inte är något misstag. Alla biltillverkare satsar på SUV/crossover helt enkelt för att det säljer. Problemet med MX är att man hade för höga ambitioner och brände för mycket tid och pengar i projektet. På sikt så tror jag dock att MX kommer passera MS i försäljning.
Model S cab? Ja, det är ju verkligen en potentiell volymbil....
Model S cab? Ja, det är ju verkligen en potentiell volymbil....
Model X P100D