- Det var självklart att välja Max som vår första samarbetspartner i Sverige. De är precis som Tesla pionjärer inom hållbarhetsarbete. De var världens första restaurangkedja att börja klimatkompensera och först med att klimatdeklarera sin meny, säger Peter Bardenfleth, Sales Director på Tesla Norden. Dessutom är Max måna om att ge sina kunder ett trevligt och personligt bemötande, något som är viktigt i valet av samarbetspartner.
Redan idag finns det laddningsstationer för elbilar på flera av Max längs vägarna. Med Tesla-samarbetet så ökar företaget möjligheten för elbilburna gäster att ladda sina bilar på Max.
Känns som hållbarhetsarbetet är viktigare på hemsidan och i pressreleaser än praktiskt i verkligheten för Max. Sorgligt!
Ja, du kan ladda din elbil hos oss. På vår karta över våra restauranger kan du välja närmaste restaurang för att se om du kan ladda din elbil där.
Vissa av våra restauranger erbjuder snabbladdning via leverantörerna Eon, Vattenfall och Tesla. På våra restauranger som i dagsläget inte erbjuder snabbladdning har vi egna laddstolpar som är utrustade med 220v uttag.
Fråga restaurangen varför de blockerar laddaren. Det gjorde jag där när jag passerade (men jag laddade naturligtvis ”på andra sidan”). Passchefen var lika oförstående som jag varför en container blockade laddaren. Så NÅN har skitit i det blå skåpet (containern?).
Jag gick naturligtvis och köpte godis sen. Ett måste när man passerar Ö-vik.
Har ICEat mig igenom allt från Saab V4 till en omprogrammerad Audi till att via en 2019 Model 3 (och 14600 mil på tre år) nu ratta en Model Y LR AWD som nu passerat 15000 mil utan problem.
Japp! Det är ett av måstestoppen på en resa efter E4.
Har ICEat mig igenom allt från Saab V4 till en omprogrammerad Audi till att via en 2019 Model 3 (och 14600 mil på tre år) nu ratta en Model Y LR AWD som nu passerat 15000 mil utan problem.
Japp! Det är ett av måstestoppen på en resa efter E4.
Gävle Bro har också ett gigantiskt utbud av smågodis, passera bara "restaurangen" utan att stanna till
/fth
Gävle Bro är kanske en tiondel av Candy Corner. Så det du handlar där räcker möjligen till Ö-vik.
Kanske är planerat att blockera laddare. Elfolket blir förbannade, shoppar loss godis på CC för att höja sockernivån i blodet/bli glada
Fast godis är dåligt då det bara ger en kort kick och dessutom skapar en liten inflammation i kroppens organ