Nattsvarta glasögon i Västerbotten

Här diskuteras andra tekniska frågor

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Jerker
elbilist

Re: Nattsvarta glasögon i Västerbotten

Inlägg av Jerker »

I mitt sista svar (han ställde ju trots allt frågor till mig i sina kommentarer) så skrev jag också att jag inte kör elbil för att spara pengar, för då hade jag fortsatt köra gamla billiga fossilbilar. Jag kör elbil för att dra mitt strå till stacken och hejda miljöförstöringen. Jag vill kunna se mina barn och eventuellt framtida barnbarn i ögonen och säga att jag iaf gjorde vad jag kunde för att deras framtid inte skulle bli helt förstörd.

Jag vet inte, men det kanske sved?
Användarvisningsbild
fth
Teslaägare
Referralkod: ts.la/fredrik8071

Inlägg av fth »

Jordad skrev:
Det var väl ett aprilskämt i en tidning för en massa år sedan och sedan har det bara levt vidare :D
Men det här inlägget är nog tyvärr allvarligt menat, det är ju samma författare som till inlägget den här tråden handlar om. :roll:

/fth
X90D, 7-sits monopost, Titanium Metallic, AP1, alla options
FredrikR
elbilist

Inlägg av FredrikR »

Jerker skrev:
I mitt sista svar (han ställde ju trots allt frågor till mig i sina kommentarer) så skrev jag också att jag inte kör elbil för att spara pengar, för då hade jag fortsatt köra gamla billiga fossilbilar. Jag kör elbil för att dra mitt strå till stacken och hejda miljöförstöringen. Jag vill kunna se mina barn och eventuellt framtida barnbarn i ögonen och säga att jag iaf gjorde vad jag kunde för att deras framtid inte skulle bli helt förstörd.

Var inne och läste strax innan det måste ha tagits bort.
Tyckte du skrev väldigt bra och sakligt och faktiskt att inläggsförfattaren mjuknade lite och inte var 100% motsträvig. Så lite förvånande att han tog bort allt. Men kanske som du säger att det sved och inte gick att bemöta ditt sista inlägg.
Leaf 24kWh -16 (2016-2018). Ioniq 28kWh - 19 (2019-2020). Kona 64 kWh - 20 (2020-2022).
Niro 64 kWh - 19 (2022-...) Leaf 30 kWh-16 (2023-...)
Användarvisningsbild
Jerker
elbilist

Inlägg av Jerker »

FredrikR skrev:
Jerker skrev:

Var inne och läste strax innan det måste ha tagits bort.
Tyckte du skrev väldigt bra och sakligt och faktiskt att inläggsförfattaren mjuknade lite och inte var 100% motsträvig. Så lite förvånande att han tog bort allt. Men kanske som du säger att det sved och inte gick att bemöta ditt sista inlägg.
Jaha, han publicerade det också; det hann jag inte se. Så han kommenterade alltså inte det?
Skriv svar