Den mjukvaran är ju förhistorisk.mikebike skrev: ↑18 jul 2025 14:53Om du läser mitt inlägg så ser du vilken version jag har.AAKEE skrev: ↑18 jul 2025 14:16Trycker du på pilen för mer info på en SuC vid navigering mot går du upp info om vilka som är trasiga/ur bruk, men det ställer förstås krav på att du har en uppdaterad mjukvara från tidigast då detta i fördes.
Du kör väl med en gammal, från innan länsman hade gått landsfiskalsutbildningen?![]()
![]()
Jag efterlyser automatisk information när man anländer till SuC, det är dessutom inte helt lätt att veta vilka stolpar som avses när det står "1B, 1D, 4A, 4B fungerar inte".
Eftersom jag var där i söndags och misslyckades 3 gånger så ställde jag mig denna gång i andra änden av SuC.
En kartskiss, eller ännu hellre röda lampor på laddarna, vore en rejäl förbättring.
När man anländer till SuC står bara hur många som är lediga, vilket f.ö. oftast är fel eftersom det alltid är bilar som blockerar två laddplatser.
Jag körde SECC för en vecka sedan och använde bilens info för att inte ta en trasig stolpe.
Analogin i att stolpe 1B och 3A är sönder gör det ganska lätt att inte välja stolparna märkta just 1B och 3A