Dekal på bakrutan
Moderator: Redaktion
Re: Dekal på bakrutan
Idag körde jag förbi första bilen jag sett med dekal. Så fult det blev, jag hade skämts för att sätta en på min Tesla.
MY LR RWD ”Juniper” -25
M3 SR+ RWD -21 (såld)
M3 SR+ RWD -21 (såld)
- Tellus
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/ove13063
Dekal
3P 19.3 / $ Pläd 22.12 / YP 23.8 / Juniper AWD 25.6 / SigenStor 14,8kWp 24kWh
-
För kanske en månad sedan såg jag en äldre Model S på en motorväg i Skåne som hade en rätt stor anti-Elon dekal nertill till vänster baktill på bilen.
https://youtu.be/6RhYY_4Wzls <-- The Price of Gas | The Center for Investigative Reporting
är ju inte musken som hittat på elbilar/ tesla. Gillar man bilen borde det stå " I love tarpenning/eberhard "
När folk går så långt för att manifestera sin politiska korrekthet att de trycker upp dekaler och klistrar på bilen blir jag bara så trött på det här landet. Sverige är fantastiskt på många sätt, vi kan tycka och tänka vad vi vill utan att riskera repressalier, njut av den friheten istället för att vara så ängslig över att inte få en plats i åsiktskorridoren.
MY LR AWD -25 beställd
M3 P -24
M3 LR -22
M3 LR -20 - såld
M3 P -24
M3 LR -22
M3 LR -20 - såld
Att ha ett klistermärke på sin egen bil är väl en tämligen enkel och snäll protest ?holden skrev: ↑12 aug 2025 09:22När folk går så långt för att manifestera sin politiska korrekthet att de trycker upp dekaler och klistrar på bilen blir jag bara så trött på det här landet. Sverige är fantastiskt på många sätt, vi kan tycka och tänka vad vi vill utan att riskera repressalier, njut av den friheten istället för att vara så ängslig över att inte få en plats i åsiktskorridoren.
Dessutom har ju folk klistermärken om allt möjligt annat på sina bilar, det är ju samma sak.