Apollo och steffe, jag tror alla vi slog till på en vit m3p när priserna sänktes. Och alla har olika erfarenheter av utlämningen... Trygghansa trodde först inte att min bil hade vagnskadegaranti så det blev en del ringandes till tesla (nästan omöjligt blev ombedd att maila) och trygghansa. Men det löste sig och blev erbjuden en halvförsäkring dag 14
Ja, jösses, jag tycker ff ordet random passar så bra gällande så mycket när det gäller Teslas logistik/kundservice m.m. Bilen är dock allt annat än random - den är fantastisk
Haha japp fick erbjudande på halvår helförsäkring på 5400kr till januari 2024 fick rings th och säga att bilen är ny och jag ska ha halvförsäkring, de löste med 390kr/mån på 1500mil/år. Mailade även tesla sales Stockholm och nu är milen giltiga till 6 Juli 2025 om era är fel så maila till stockholmsales@tesla.com och förklara situationen.
Snyggt! Min loot box har nu helt ändrat innehåll och utseende så jag hittar inte mina fria SUC-km öht
Mina fria km har uppdaterat utgångsdatum med. Till 6 juli 2025!
Hur hittar du fram till dom? Kan du lägga upp en bild?
Jag klickar bara på loot boxen längst upp till höger bredvid mitt konto i appen. Om man scrollar ner så har man sina krediter samt fria supercharging kilometer.
Jag klickar bara på loot boxen längst upp till höger bredvid mitt konto i appen. Om man scrollar ner så har man sina krediter samt fria supercharging kilometer.
Ok, det syns inte för mig och det finns inget att scrolla nedåt till. Jag mejlade stockholmsales@tesla.com så får vi se.
Ok, det syns inte för mig och det finns inget att scrolla nedåt till. Jag mejlade stockholmsales@tesla.com så får vi se.
Såg jag skrivit fel mail, var Stockholm_Sales@tesla.com. Testa det men nya uppdateringen hittar jag inte heller några fria SuC..
EDIT: hittade nu, måste klicka på Belönas > Historik längst upp till höger så hittar jag.
Såg jag skrivit fel mail, var Stockholm_Sales@tesla.com. Testa det men nya uppdateringen hittar jag inte heller några fria SuC..
EDIT: hittade nu, måste klicka på Belönas > Historik längst upp till höger så hittar jag.
Yes, mailade fel men hittade också nu under historik med utgångsdatum 6/6 -25