Hyser lite hopp om att få något svar i denna tråd, men det är värt ett försök.
Finns det någon här på forumet som äger en tesla i ovan nämnda område? Det är så här att jag är väldigt intresserad av att titta närmare på bilen. Har aldrig haft möjligheten att på nära håll inspektera den. Jag har småbarn och har svårt att komma iväg å boka provkörning nere i huvudstaden. Hade varit fantastiskt om det fanns någon som kunde visa upp bilen och prata lite om den
Ja kanske låter lite knasig, men är genuint intresserad!
Det finns en karta över Tesla ägare här på forumet och enligt den så ska det finnas en medlem i Borlänge med en Tesla. Vem det är och om han eller hon är aktiv vet jag däremot inte.
Jag var i Borlänge på Dalecarlia Cup i söndags med Teslan och hade gärna visat upp den då.
Har tyvärr ingen planerad resa dit igen, men var både i Falun och i Borlänge i vintras i samband med bandy-matcher.
Kanske blir det någon tur nästa säsong beroende på hur det ser ut med matcher då ...
Model S P85 14 , Silvermetallic Model S 100D 18 , Pärlvit Model S LR Raven-19[/b] , Pärlvit Model S Plaid -23 , Svart Model 3 LR 19 , Svart Model 3 LR 21 , Pärlvit Model Y Performance 23 , Pärlvit
Det finns en karta över Tesla ägare här på forumet och enligt den så ska det finnas en medlem i Borlänge med en Tesla. Vem det är och om han eller hon är aktiv vet jag däremot inte.
Den kartan är inte aktuell längre. Jag är t.ex inte med på den fast jag har bett om att bli tillagd.
Car.info visar också var Teslorna finns, men där ser man såklart inte heller vem som äger bilen.
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Är väl jag som är pricken i Borlänge. Har semester så har all tid i världen o visa.
Är väl bäst att ses på nåt publikt ställe till ifall du är yxmördare.
Nej, någon yxmördare är jag inte. Någon blödigare människa får du leta efter. Får dåligt samvete när jag inte plockar upp en daggmask ur en pöl med vatten.
Håller dock med om att en publik plats vore bra. Jag skulle lätt kunna klubbas ner och rymmas i frunken. B-)
Hur ser det ut i nästa vecka, typ fredag mitt på dagen? Parkeringen vid kupolen, typ i höjd med gamla elgiganten?
Hej, bor i Falun, hör av dig om det inte löser sig på annat sätt! Har dock en gammal häck till Tesla då jag var en av de första i Sverige som fick leverans. Dvs ingen autopilot, ingen fyrhjulsdrift...
Är väl jag som är pricken i Borlänge. Har semester så har all tid i världen o visa.
Är väl bäst att ses på nåt publikt ställe till ifall du är yxmördare.
Nej, någon yxmördare är jag inte. Någon blödigare människa får du leta efter. Får dåligt samvete när jag inte plockar upp en daggmask ur en pöl med vatten.
Håller dock med om att en publik plats vore bra. Jag skulle lätt kunna klubbas ner och rymmas i frunken. B-)
Hur ser det ut i nästa vecka, typ fredag mitt på dagen? Parkeringen vid kupolen, typ i höjd med gamla elgiganten?
Skickat från min D6603 via Tapatalk
Uppdatera gärna här med när det blir så ska jag försöka komma jag med.
Vore kul om det kom ett par teslor som vi som inte fått tummen ur kan få kika å klämma på. Om det blir ett par stycken så kan vi ju köra en tcs lunch ?
Ett förslag är som ovan nämnt. Fredag 15/7. Vid lunchtid. Exakt plats kan vi bestämma när vi vet om dagen passar? Hur ser det ut för er med tesslor i Falun borlänge? Funkar fredag nästa vecka för er?
Skickade ett pm till dig men det verkar inte gått fram.
Är inte helt säker på att jag är på hemmaplan då men får försöka göra mitt bästa. Om jag inte kan hör jag av mig.
Ett förslag är vid pks möbler vid chademoladdaren(är på kupolenområdet). Är nog klart lättast att hitta varandra där och det är i stort sett alltid tomt.
Hyser lite hopp om att få något svar i denna tråd, men det är värt ett försök.
Finns det någon här på forumet som äger en tesla i ovan nämnda område? Det är så här att jag är väldigt intresserad av att titta närmare på bilen. Har aldrig haft möjligheten att på nära håll inspektera den. Jag har småbarn och har svårt att komma iväg å boka provkörning nere i huvudstaden. Hade varit fantastiskt om det fanns någon som kunde visa upp bilen och prata lite om den
Ja kanske låter lite knasig, men är genuint intresserad!
Ha det gott och trevlig sommar!
Tjenare!
Jag kommer att börja åka upp nån gång var och varannan vecka upp till Borlänge. Kan skicka PM när jag åker.
Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Model x plaid blå med vit inredning
Ett förslag är som ovan nämnt. Fredag 15/7. Vid lunchtid. Exakt plats kan vi bestämma när vi vet om dagen passar? Hur ser det ut för er med tesslor i Falun borlänge? Funkar fredag nästa vecka för er?
Blir det ngt i morgon?
Skr00ban kunde inte så blir nog inget. Om inte nån annan är väldigt intresserad.