Moderator: Redaktion
Tyvärr ja.mati skrev:Men vänta nu, det där är ju en....dieselbil. Finns såna kvar?
Gör jag aldrig.LarsL skrev:Går det sälja sådana fortfarande?
Hur gör du när du kommer hem med tomt på bränsle?
Finns säkert en flaska matolja nånstans i köket.LarsL skrev:Hur gör du när du kommer hem med tomt på bränsle?
Eller en mack över gatan.mati skrev:Finns säkert en flaska matolja nånstans i köket.LarsL skrev:Hur gör du när du kommer hem med tomt på bränsle?
Då har mackdöden inte nått er. Vi har över en mil till närmaste mack. Omvägar för tankning var vardagsmat för mig.grenhall skrev:Eller en mack över gatan.
Nej men vi kör Leif också. Så denna bilen rullar bara tur och retur mellan konsultuppdrag om det är för långt för Leif att klara av.mati skrev:Då har mackdöden inte nått er. Vi har över en mil till närmaste mack. Omvägar för tankning var vardagsmat för mig.grenhall skrev:Eller en mack över gatan.
Haha njae. Tror inte DnB blir så glada för det.Bjelke skrev:En fossilare.... Du får 5000kr för den och en Mini-mobil-SuC!
Sorry, jag var bara tvungen... Det är annars en av dom snyggaste fossilarna faktiskt, rullar ett par stycken i Bollnäs (samt nya Passaten som oxo är riktigt snygg)