Jag säger inte nej
Jag har redan en referens, så en till innebär att jag faktiskt får något från Tesla.
Om det är någon som är nära fälgarna eller något annat roligt tycker jag dock att du ska hjälpa dem.
Referensen är http://--- i så fall
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Välkommen! Tycker bylund är utmärkt val. Jag har ingen referens för tillfället och räknar inte med att få någon så för mig skulle det kvitta. Bylund hjälper dessutom till mycket med fakta och annat här på forumet. Han får dock minska lite på antalet poster så han inte går om mig...
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Det finns många duktiga, flitiga och hjälpsamma Teslaägare här på forumet som förtjänar en liten gratifikation från Tesla. Bylund är definitivt en av dem.
Jag har nyligen också skaffat mig en Tesla på mitt företag, och jag delar gärna med mig av min förhållandevis noggranna kalkyl inför beställningen... Hör av dig isf! Det är en excelfil.
Jag valde själv bylund, då han var väldigt hjälpsam för mig. Så en röst åt bylund från mig.
Röd Model 3 AWD LR. TSLA investerare. Egen vindkraft via Solivind El Ekonomiska Förening & solpaneler. Tidigare en S75D. Bygger framtidens matproduktion hos Johannas.
STORT tack - lagt en prelbeställning nu! Fick just veta att det gått igenom med leasingen på min firma - sist jag försökte var det AB jag ville skriva teslan på nystartat och DLB var inte så imponerade!
Dock ville de ha en personlig borgen, vilket jag kan tycka är lite väl hårt - vi får se om jag kan förhandla lite kring det. Tips?
STORT tack - lagt en prelbeställning nu! Fick just veta att det gått igenom med leasingen på min firma - sist jag försökte var det AB jag ville skriva teslan på nystartat och DLB var inte så imponerade!
Dock ville de ha en personlig borgen, vilket jag kan tycka är lite väl hårt - vi får se om jag kan förhandla lite kring det. Tips?
Men ska bli en kul resa detta!
Ta finansiell leasing via sixt betydligt mindre krångliga
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
djFabbe, tack för att du använde min länk. Och välkommen såklart! Det är en grym bil du har beställt!
Nu får jag större förståelse hemma för den tid jag lägger på forumet.
Och tack för alla snälla kommentarer! De värmer!
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Och förutom HerrX såklart, så är ju som tidigare sagts i olika trådar även Sondell mkt värd referrals, såvida han nu inte redan har fått fullt (vilket han troligen har)