Prov kör X i Halmstad
Moderator: Redaktion
Prov kör X i Halmstad
Pratade med Christian på Tesla och ha sa att de kommer att ha en dansk Model X på eventet i Halmstad nästa vecka.
Ni som kan vara där ha en god tur.
Model 3 | LR | AWD | FSD | Midnight Silver Metallic | 19"
Såld: Model S 75 | Blå | AP1 | Panoramatak | Premium | 21" Arachnids
Re: Prov kör X i Halmstad
Vilket datum är det här?Stefan skrev:Pratade med Christian på Tesla och ha sa att de kommer att ha en dansk Model X på eventet i Halmstad nästa vecka.
Model S85 -14 (SÅLD)
Model XP90D -17 (SÅLD)
Model 3 Performance -19, regplåt: LITHIUM,
345 000km på mätaren Mars 2025.
instagram.com/tehjimos
Model XP90D -17 (SÅLD)
instagram.com/tehjimos
Det är nog den Model X som kan provköras i Mölndal 2-5 juli som tar en tur söderut till eventet i Halmstad den 6:e.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
6-9 Julitehjimos skrev:Vilket datum är det här?Stefan skrev:Pratade med Christian på Tesla och ha sa att de kommer att ha en dansk Model X på eventet i Halmstad nästa vecka.
https://www.teslamotors.com/sv_SE/events
Vi har fått inbjudan till en körning, tidigare i Juni som vi missade.. funderar på om man ska ta en sväng ner till Halmstad o få provköra?Stefan skrev:6-9 Julitehjimos skrev:Vilket datum är det här?Stefan skrev:Pratade med Christian på Tesla och ha sa att de kommer att ha en dansk Model X på eventet i Halmstad nästa vecka.
https://www.teslamotors.com/sv_SE/events

Model S85 -14 (SÅLD)
Model XP90D -17 (SÅLD)
instagram.com/tehjimos
Model XP90D -17 (SÅLD)
instagram.com/tehjimos
Direktlänk till eventet:
https://www.teslamotors.com/event/provkor-i-halmstad
https://www.teslamotors.com/event/provkor-i-halmstad
Hotel Tylösand
Tylöhusvägen 28
Halmstad, Sweden
302 73
Get directions
July 6 — July 9
10.00-18.00
Tesla är på turné i sommar, och vi ser fram emot att få visa dig vårt utökade produktsortiment - från vår nyligen uppdaterade sedan, Model S till Model X - den säkraste, snabbaste och mest praktiska SUV i historien.
Träffa oss på Hotel Tylösand i Halmstad för att få uppleva Model S eller Model X bakom ratten, och påbörja dina elektriska miltal. I samband med din provkörning får du möjligheten att utforska bilens banbrytande livsstil och prestanda.
Du är välkommen att ta med dig upp till tre gäster på provkörningen. Vänligen planera att tillbringa ca en timme tillsammans med oss. Platserna är begränsade. Registrera dig idag!
En Tesla-representant bekräftar din bokning.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
I morgon bör den finnas där. Det kommer att vara ett antal provkörningar för de som reserverat bilen fram till på tisdag. Därefter verkar det som det bär av till Halmstad.LarsL skrev:Finns Model X att titta på i Mölndal/Göteborg?
Christian sa att de roterar bilen mellan olika ställen och nästa vecka är det Göteborg/Mölndals tur att ha bilen. De har bestämt att den skulle finnas på Halmstad eventet trots att det var deras tur att ha bilen.Svenssons skrev:I morgon bör den finnas där. Det kommer att vara ett antal provkörningar för de som reserverat bilen fram till på tisdag. Därefter verkar det som det bär av till Halmstad.LarsL skrev:Finns Model X att titta på i Mölndal/Göteborg?
Det är en vit 90D med 7 säten och svart inredning som kommer att finnas i Halmstad. Europaversion med självstängande laddlucka!
Jag tror min far skall dit någon av dagarna. Sen kommer den till Stockholm och jag fick en tid bokad på MoS på Onsdag nästa vecka.Jerker skrev:Är det nån som ska till Halmstad och provköra? Jag ska dit på torsdag.
- danni
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/danni1257
- Kontakt:
Mmmmhmmm. "På torsdag" alltså.Jerker skrev:Är det nån som ska till Halmstad och provköra? Jag ska dit på torsdag.
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
danni skrev:Mmmmhmmm. "På torsdag" alltså.Jerker skrev:Är det nån som ska till Halmstad och provköra? Jag ska dit på torsdag.

Men jag kan meddela att det är denna vecka!
På onsdag nästa vecka. Då är jag hemma och familjen på landet. Man kan inte få följa med? Lovar att vara tyst och inte prata. Bara följa med, snälla.kangru skrev:Jag tror min far skall dit någon av dagarna. Sen kommer den till Stockholm och jag fick en tid bokad på MoS på Onsdag nästa vecka.Jerker skrev:Är det nån som ska till Halmstad och provköra? Jag ska dit på torsdag.
Model S85 uttagen juli 2014. Nästa bil blir en Model ≡ P1xxD
Var och en som fått en provkörningstid får ha med sig upp till 3 passagerare.Bod skrev:På onsdag nästa vecka. Då är jag hemma och familjen på landet. Man kan inte få följa med? Lovar att vara tyst och inte prata. Bara följa med, snälla.kangru skrev:Jag tror min far skall dit någon av dagarna. Sen kommer den till Stockholm och jag fick en tid bokad på MoS på Onsdag nästa vecka.Jerker skrev:Är det nån som ska till Halmstad och provköra? Jag ska dit på torsdag.
Borde gå att lösa. Skicka ett PM så löser vi logistiken. Jag ser dock helst att du både pratar interagerar, annars tror jag kanske att du är en yxmördare.Bod skrev:På onsdag nästa vecka. Då är jag hemma och familjen på landet. Man kan inte få följa med? Lovar att vara tyst och inte prata. Bara följa med, snälla.kangru skrev:Jag tror min far skall dit någon av dagarna. Sen kommer den till Stockholm och jag fick en tid bokad på MoS på Onsdag nästa vecka.Jerker skrev:Är det nån som ska till Halmstad och provköra? Jag ska dit på torsdag.
- Gun o Frank
- Teslaägare
Underbart!
Idag fick jag en förevisning av Vit Model X 7-sits i Göteborg, när jag var där för att rätta till min P85:a.
Habegäret är stort kan jag säga. Äntligen en riktig bil med dragkrok!
Idag fick jag en förevisning av Vit Model X 7-sits i Göteborg, när jag var där för att rätta till min P85:a.
Habegäret är stort kan jag säga. Äntligen en riktig bil med dragkrok!
Vi fick åka 3 passagerare, 1 barnstol, 1 säljare och jag i bilen, dvs fullt i bilen.Jerker skrev:Var och en som fått en provkörningstid får ha med sig upp till 3 passagerare.Bod skrev:På onsdag nästa vecka. Då är jag hemma och familjen på landet. Man kan inte få följa med? Lovar att vara tyst och inte prata. Bara följa med, snälla.kangru skrev:Jag tror min far skall dit någon av dagarna. Sen kommer den till Stockholm och jag fick en tid bokad på MoS på Onsdag nästa vecka.
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Nyfiket väntar jag på om vi får se en könsdebatt eller bilder i denna tråden?
BMW i3 REX i väntan på Model3
Då har man blitt av med X-oskulden.
Model X75D & Model S75D
Kört Tesla sedan feb. 2015
Även flera Model S på plats.
Model X75D & Model S75D
Då har även jag blivit av med både S- och X-oskulden, och dessutom Ludicrousoskulden också!
Ja, ja håller med, det var skithäftigt! Kändes som att ansiktet skulle glida av och lägga sig i nacken!
Ja, ja håller med, det var skithäftigt! Kändes som att ansiktet skulle glida av och lägga sig i nacken!