Stockholm till Öland

Här diskuterar vi om Tesla Model S

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
tib
Teslaägare

Stockholm till Öland

Inlägg av tib »

Chademon vid giraffen köpcenter i Kalmar funkar väldigt bra i väntan på SuC Tindered/Kalmar :)

Bild

Bild
Användarvisningsbild
Alexander
Teslaägare
Kontakt:

Re: Stockholm till Öland

Inlägg av Alexander »

Äh, jag tar båten istället. Åker ner den 9:e juli. Är du kvar då?
ElectricRide på Instagram | Tesla Model S och Renault Zoe | The Supercharger Grand Challenge på 34,5h https://www.instagram.com/electricride/
Användarvisningsbild
tib
Teslaägare

Inlägg av tib »

Jag är hemma i Sthlm igen. Var bara där över midsommar. Åker troligen ner ca 21/7 igen. Kvar då?
Användarvisningsbild
Kirre
Teslaägare

Inlägg av Kirre »

Någon föreslog en liten träff på Öland i sommar för de som brukar vistas där. Bra idé tycker jag :). Vad sägs om Fisken i Sandvik 22/7 vid 15-tiden?
Faceliftad 75D, Titanium, grå klädsel med svart tak, allt lullull utom ljud. Dock många kablar och adaptrar.
M3 LR AWD, Midnight Silver, AP3/FSD, dragkrok.
MY LR, Pearl White
Användarvisningsbild
Svenssons
Teslaägare

Inlägg av Svenssons »

Kirre skrev:
Någon föreslog en liten träff på Öland i sommar för de som brukar vistas där. Bra idé tycker jag :). Vad sägs om Fisken i Sandvik 22/7 vid 15-tiden?
Jag är på om jag får åka i en dieselstånkare till Sandvik... Leverans verkar inte bli förrän 20 augusti...
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Användarvisningsbild
apkungen
Teslaägare

Inlägg av apkungen »

Nej va tråkigt! Trodde att du skulle få den i juli - augusti iaf. Du har ju väntat superlänge nu!
Användarvisningsbild
Svenssons
Teslaägare

Inlägg av Svenssons »

apkungen skrev:
Nej va tråkigt! Trodde att du skulle få den i juli - augusti iaf. Du har ju väntat superlänge nu!
Blir lite drygt 2 år. Reserverade bilen 8/8 2014. Jag har hela tiden hoppats på tidigare leverans men varit fullt medveten om att det kan dra ut på tiden. Min kontakt hos Tesla har hela tiden sagt augusti/september och nu är det augusti som gäller, 20 närmare bestämt.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Användarvisningsbild
tib
Teslaägare

Inlägg av tib »

Kirre skrev:
Låter som en bra ide. Jag kommer förutsatt att jag hunnit ner (inte spikat datum ännu).
Andrewas

Inlägg av Andrewas »

Hva skjer ved Tindereds? Ingenting?
Användarvisningsbild
I Am Titanium
Teslaägare

Inlägg av I Am Titanium »

Verkar segt, inget klart än? :roll:
Använd min referallänk och få gratis laddning i 6 månader på Tesla Supercharger! Referral Link http://---
TMS 70D 2016
TMS 75D 2019
Skriv svar