Röd (inte min) alldeles nyss vid Stadshotellet i Piteå.
Det var våran bylund varit på semester i Norr!
Coolt. Vi satt och åt på restaurangen tvärs över korsningen.
20160619_152305.jpg
Det där är ju inte våran... om du inte photoshoppat på 21" gråa... vi kör 22" silver..
Så det har alltså funnits 2 Röda teslor i Piteå under dom dagarna? Finns ju bara 1 Tesla bosatt i Piteå och tror inte hans var röd.. ny turistort för elbilar? Finns ju dock i princip INGEN laddning i hela stan...
Model S85 -14 (SÅLD)
Model XP90D -17 (SÅLD)
Model 3 Performance -19, regplåt: LITHIUM,
345 000km på mätaren Mars 2025.
instagram.com/tehjimos
Röd (inte min) alldeles nyss vid Stadshotellet i Piteå.
Det var våran bylund varit på semester i Norr!
Coolt. Vi satt och åt på restaurangen tvärs över korsningen.
20160619_152305.jpg
Det där är ju inte våran... om du inte photoshoppat på 21" gråa... vi kör 22" silver..
Så det har alltså funnits 2 Röda teslor i Piteå under dom dagarna? Finns ju bara 1 Tesla bosatt i Piteå och tror inte hans var röd.. ny turistort för elbilar? Finns ju dock i princip INGEN laddning i hela stan...
Tre, min var röd och i Piteå också
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Är på besök i kungliga hufudstaden. Räknas taxi som spotting?
Låg bakom en Brun 70 EMS? På klarastrandsleden södergående. Ca Kl 8
Taxi räknas tyvärr inte. Snart inte vanliga model S heller, själv ser jag mellan 5-10 per dag (ej taxi) och 1 X idag
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Jag har en silverfärgad med regnr. Agile.
Kanske var det den
Model S P85 14 , Silvermetallic Model S 100D 18 , Pärlvit Model S LR Raven-19[/b] , Pärlvit Model S Plaid -23 , Svart Model 3 LR 19 , Svart Model 3 LR 21 , Pärlvit Model Y Performance 23 , Pärlvit
Danni spottad på Mölndalsvägen, GBG kl 16:05. Han ignorerade mig dock...
Åh, var det du! Min fru sa att du gjorde tummen upp och vinkade och till och med ställde dig och dansade på instrumentbrädan en stund. Jag hade fullt upp med att fokusera på trafiksituationen - var en halv centimeter från att få hela sidan skrapad av en stressad och hetsig människa i en V70 bara sekunder före. Jag ber självklart så hemskt mycket om ursäkt och lovar att vinka dubbelt så mycket nästa gång!
Vi såg för övrigt en Tesla vid Frölunda Torg kl 17:05 idag som vi blev lite osäkra på färgen på - var den silvrig eller var det nån ljusgrå wrap eller omlackering? Om ägaren hänger här så kan väl hen ge sig tillkänna Helt omöjligt att posta alla spottings här för övrigt. Känns som att vi ser 2-3 stycken per dag utöver vår egna numera. Kul!
De va nog jag
Model S 60 / Tech paket m. AP / Supercharger / 22kW Laddare / Halvläder / Automagisk baklucka / Finbelysning / Cyklon 19" SÅLD!
Model X 100D / Premium / AP / 7 säten
Rabattkod: http://---
Danni spottad på Mölndalsvägen, GBG kl 16:05. Han ignorerade mig dock...
Åh, var det du! Min fru sa att du gjorde tummen upp och vinkade och till och med ställde dig och dansade på instrumentbrädan en stund. Jag hade fullt upp med att fokusera på trafiksituationen - var en halv centimeter från att få hela sidan skrapad av en stressad och hetsig människa i en V70 bara sekunder före. Jag ber självklart så hemskt mycket om ursäkt och lovar att vinka dubbelt så mycket nästa gång!
Vi såg för övrigt en Tesla vid Frölunda Torg kl 17:05 idag som vi blev lite osäkra på färgen på - var den silvrig eller var det nån ljusgrå wrap eller omlackering? Om ägaren hänger här så kan väl hen ge sig tillkänna Helt omöjligt att posta alla spottings här för övrigt. Känns som att vi ser 2-3 stycken per dag utöver vår egna numera. Kul!
De va nog jag
Aha! Vad har du för färg på bilen då? Den såg annorlunda ut nämligen, men det kan helt enkelt ha varit ljuset.
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com