@Tibor ?vrid_i_skogen skrev: ↑08 maj 2026 19:57Hur taggar man någon i ett inlägg? T ex om jag vill tagga Tibor i ett inlägg i denna tråd?
Uselt besiktningsresultat för Tesla igen - åtgärder?
Moderator: Redaktion
Kategoriregler
Diskussioner om Elon Musks politiska aktiviteter hänvisas till: viewtopic.php?t=37057
Diskussioner om Elon Musks politiska aktiviteter hänvisas till: viewtopic.php?t=37057
-
AAKEE
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/ke18519
Re: Uselt besiktningsresultat för Tesla igen - åtgärder?
MSP ’23 Ultra Red/black 21” Arachnid
M3P ’21 Multicoat/black
Mazda Rx3 -73, Audi A5
Mazda Rx3 -73, Audi A5
-
vrid_i_skogen
- Teslaägare
Re: Uselt besiktningsresultat för Tesla igen - åtgärder?
Funkar inte så. Han taggas aldrig i inlägget på det viset likt på andra forum....
Min tankte jag ville framföra var att vi på detta forum borde samla fristående Tesla verkstäder sorterat per kommun så att man kan gå in och finna de som förutom Tesla själva är kunniga och har den utrustning det krävs för att serva Teslor. Vore inte det en bra idé? Det förekommer nämligen massvis med trådar där folk runt hela landet frågar vart de kan fixa skador eller serva sina Teslor.
Min tankte jag ville framföra var att vi på detta forum borde samla fristående Tesla verkstäder sorterat per kommun så att man kan gå in och finna de som förutom Tesla själva är kunniga och har den utrustning det krävs för att serva Teslor. Vore inte det en bra idé? Det förekommer nämligen massvis med trådar där folk runt hela landet frågar vart de kan fixa skador eller serva sina Teslor.