Tesla appen
Moderator: Redaktion
Re: Tesla appen
Inte jag heller..... 
Gick knappt att öppna dörrarna i morse när det var en massa is på rutorna..
(Men en kollega som också har Tesla MS kommer in i sin app)

Gick knappt att öppna dörrarna i morse när det var en massa is på rutorna..
(Men en kollega som också har Tesla MS kommer in i sin app)
Få rabatt på din Tesla: http://---
S85, Vit, Pano, Tech, Luftfjädring, Carbon, - beställd maj 2014 - leverans september 2014. 4,300mil
S85, Vit, Pano, Tech, Luftfjädring, Carbon, - beställd maj 2014 - leverans september 2014. 4,300mil
Inte jag heller. Deras server är säkert nere för räkning.
It's better to burn out, than to fade away!
Jag har problem med appen (Android), men VisibleTesla fungerar.
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
"Rich-hard skrev:Ringde service. Deras server ligger nere.
Jag beklagar dom problemen du upplever. Tyvärr har vi problem med servern som styr mobil appen för tillfället.
Förhoppningsvis ska det snart vara uppe och gå igen.
"
Hoppas att de inte menar singularis på riktigt.Marten skrev:Tvärr har vi problem med servern som styr mobil appen för tillfället.

MODEL Y, DM LR Midnight Silver, Induction 20"
MODEL ≡, DM LR Svart Aero FSD
Nissan Leaf -15
- TiborBlomhall
- Referralkod: ts.la/tibor72449
Funkar för mig nu! 

TiborBlomhall skrev:Our highly trained technicians are working on solving your problem.

MODEL Y, DM LR Midnight Silver, Induction 20"
MODEL ≡, DM LR Svart Aero FSD
Nissan Leaf -15
När det gäller denna typ av problem måste Tesla bli bättre på att snabbt komma ut med information till oss som bilägare.
De har information om problemet och våra kontaktuppgifter, det är enkelt och kommer att upplevas som positivt och proaktivt.
De har information om problemet och våra kontaktuppgifter, det är enkelt och kommer att upplevas som positivt och proaktivt.
- lator
- Teslaägare
Plusgrader???Marten skrev:Funkar för mig nu!

Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer. 

Fungerar bra för mig (Android) och VisibleTesla (Mac). Bilen som inte vill vakna kanske, d v s får du felmeddelande att du inte kan nå MyTesla, eller står den bara och tuggar och väntar på svar från bilen?
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Har fortfarande kontakt med min bil genom iPhone-appen, ej omregistrerad på nya ägaren.
MC Red 85 såld
MC Red 85D såld
Midnight Cherry Red Model Y LR
Acapulco Blue Mustang 1967 GTA Fastback
MC Red 85D såld
Jag har problem i dag också - fler som har det?
Jag kör Windows phone appen och har Telenor. Inga problem. Appen är bättre än på andra plattformar då jag kan ställa in tex temp, laddning etc på tid. En Azurebaserad backend pratar med bilen så telefonen behöver inte vara igång. Klart smartare...
Totally Ludicrous Tesla! P85DL, all utrustning, folierad blåmetallic.
Som med Teslan så är jag inte mainstream... Ifån eller skunroid
Gällande appar har jag mer än det jag behöver. Snyggast OS som passar snyggaste bilen
Ja, om du har nåt från Microsoft på telefonen är du definitivt lite udda 

MC Red 85 såld
MC Red 85D såld
MC Red 85D såld
Jag trodde du körde Windows i telefonen, måste haft fel.hybris skrev:Gällande appar har jag mer än det jag behöver. Snyggast OS som passar snyggaste bilen

Model S85 uttagen juli 2014. Nästa bil blir en Model ≡ P1xxD
Någon som vet hur man gör för att använda appen med 2 olika användare(telefoner)? Det är inte omöjligt att en familj har 2 personer som vill få in respektive kalender och styra bilen från telefonen. Jag har lyckats regga min telefon men min sambo kommer inte in via appen. Det står att kontot är tillfälligt spärrat eller att man ska kolla My Tesla. Eller går det att regga ett nytt konto och koppla samma bil till det kontot också?