Men va f-n... nu har någon bytt ut bilden mot en VIT och GULD.
Så dom som påstår att den är blå och svart försöker bara vara märkvärdiga.
Lyckas du switcha mellan olika färger? Min sambo har också påstått det ena och det andra och var helt övertygad om att nån hade bytt ut bilden. Jag har aldrig sett nåt annat än vit och guld.
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Men va f-n... nu har någon bytt ut bilden mot en VIT och GULD.
Så dom som påstår att den är blå och svart försöker bara vara märkvärdiga.
Lyckas du switcha mellan olika färger? Min sambo har också påstått det ena och det andra och var helt övertygad om att nån hade bytt ut bilden. Jag har aldrig sett nåt annat än vit och guld.
Jo jag ser båda varianterna. Redan för länge sedan när bilden var aktuell i media så såg jag olika färger vid olika tillfällen. Men de första 10 gångerna var den vit. Men sedan jag sett den som blå så är det nog 50-50 i fördelning.
Och just idag var den blå första gången jag tittade, och vit vid andra tillfället. Sjukt!
Model Y P 2022 - TBA Model S P 2016 - 2022 Model S P 2015
Ultra Red Tesla S LR Beställd 2020-12-17 Levererad 2023-05-24
Midnight Silver Model Y Lev. 2021-08-27 Blå Hyundai Ioniq Lev. 2020-11-24 SÅLD Röd Tesla S100D Lev. 2018-08-07 SÅLD S85, Titanium Metallic, Panoramatak, 7-sits. Lev. 2015-07-29. SÅLD
Jag var över hos Tesla i GBG i helgen och tog lite bilder av den Model X de hade där. Tyvärr stod den ju ganska trångt och verkstadsljuset är ju inte det bästa för fina exteriörbilder men jag hoppas att de duger. Jag tog ganska många inside- och detaljbilder eftersom det nog är ont om sådana på nätet...