När föraren klassas om till passagerare är nog hela lasset på hal is
FSD
Vilken Tesla ändrade namnet på i hela världen till Supervised i somras. Men ingen märkte det?
Hade jag betarrt dyra penninga och de ändrar spelreglerna till en bråkdel av det man betalt för hade jag reagerat!
FSD
Vilken Tesla ändrade namnet på i hela världen till Supervised i somras. Men ingen märkte det?
Hade jag betarrt dyra penninga och de ändrar spelreglerna till en bråkdel av det man betalt för hade jag reagerat!
FSD
FSD (under uppsyn)
Fake Self Driving.
Bäst i år, men ändå nästan sämst just för att det ligger nog så mycket i det!
Ni skojar om detta men kolla mitt inlägg för någon månad sedan angående att jag starkt tror de sabbar bilar med köpt FSD mjukvara av tidigare årsmodeller främst de utan kabinkamera. Är mer och mer övertygad att jag har rätt i mitt påstående. Har rattat Tesla sedan 2013 och det finns inte en sportmössa att bilarna byggda 2016-2022 med FSD kommer kunna köra sig själva varken supervised, supertwiced eller tripple supervisde.