http://www.cnet.com/news/cruising-the-c ... ectricity/
Klart intressant, speciellt med tanke på att jag funderar på att åka fram och tillbaka till Rivieran för att överraska Farmor nästa vecka...
Men är den verkligen så "dålig" på att räkna laddstoppen?
/Jocce
C-Net gör en 1000 miles resa i en Tesla
Moderator: Redaktion
C-Net gör en 1000 miles resa i en Tesla
2020 Model S Long Range, Pärlvit (Folierad), Vit interiör, FSD, 19" Silver Slipstream.
Re: C-Net gör en 1000 miles resa i en Tesla
Tänk lite själv och ladda 5 min extra efter att bilen sagt att du kan fortsätta så är det lungt
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
Jo, lite så har jag tänkt att jag skall göra min första Långresa...e5m1r skrev:Tänk lite själv och ladda 5 min extra efter att bilen sagt att du kan fortsätta så är det lungt
De verkar dock också köra längs västra sidan av Frankrike (logiskt), där det verkar vara småglest...
/Jocce
2020 Model S Long Range, Pärlvit (Folierad), Vit interiör, FSD, 19" Silver Slipstream.
Vet inte hur det ser ut i frankrike
I kroatien finns en äldre väg 60-80kmh som går längs kusten hur fint som helst att bara glida fram och tesla drar som minst i de hastigheter
Så kanske ta en slöare väg med fin utsikt så tjänar du dubbelt på det
I kroatien finns en äldre väg 60-80kmh som går längs kusten hur fint som helst att bara glida fram och tesla drar som minst i de hastigheter
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
- NikkolajVessla
- Teslaägare
e5m1r, har du åkt den vägen med din Tesla?e5m1r skrev:Vet inte hur det ser ut i frankrike
Hur/var har du laddat utmed vägen från Senj och söderut utmed den kustvägen?
Jag planerar att i sommar åka ner till Dubrovnik, men det är ganska tomt på SC efter Senj...
Marinor? Campingar?
Hur välvilliga är de på att ta emot elbilister i nöd??
Model Y 2023
- NikkolajVessla
- Teslaägare
Hmm, skapar förresten en egen tråd om detta...!NikkolajVessla skrev:e5m1r, har du åkt den vägen med din Tesla?e5m1r skrev:Vet inte hur det ser ut i frankrike
Hur/var har du laddat utmed vägen från Senj och söderut utmed den kustvägen?
Jag planerar att i sommar åka ner till Dubrovnik, men det är ganska tomt på SC efter Senj...
Marinor? Campingar?
Hur välvilliga är de på att ta emot elbilister i nöd??
Model Y 2023