Nä men detta hände när jag körde med Autopiloten på Essingeleden.
Skärmavbild 2016-05-05 kl. 07.44.21.png
Vad hände?
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Vad hände?
Låg i vänster fil och trafiken flöt väldigt sakta. Bil snett framför mig till höger bytte in till min fil och eftersom jag satt och mailade missade jag denna bil som slickade min framskärm.
Vad hände?
Låg i vänster fil och trafiken flöt väldigt sakta. Bil snett framför mig till höger bytte in till min fil och eftersom jag satt och mailade missade jag denna bil som slickade min framskärm.
Med andra ord inte ditt fel eller Teslans fel
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Haha. Jag pratade om mig själv i 3:e person såklart:) Jag har ALLTID haft koll i backspeglarna innan. Eftersom den har parkerat med god marginal VARJE gång. Så började jag lita på Autoparken.. Dumt.... Trottoaren var av granit och 15cm hög. Felet är väll att man slutar se autopiloten/Autoparken som hjälpmedel. Felet är naturligtvis mitt. Men attans vad retligt...
Vad hände?
Skönt att höra att jag inte är ensam om att jobba när jag sitter fast i Stockholms trafikköer
Teslaägare sedan 2014. Ägt S, 3, X, Y. Nuvarande bilar:
2021 Tesla Y LR White
2022 Tesla Y LR Quicksilver
2023 Lotus Eletre
Någon annan som åkt på någon skada med Autoparken?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Japp. Mina fina gråa 21-tummare... Det var på en smal gata, så på sådana gator parkerar jag oldschool style...
Leeloo | Model S Plaid Juni 2023 | Ultra red | Krämvit interiör | FSD | 21" Pearl | Model 3 SR+ 2019 Prince | Model 3 Performance Mars 2019 Dementor | Model S 90D 2017 Kalle | Model S 85D 2016