Vad hände med okq8sammarbetet?
Moderator: Redaktion
Vad hände med okq8sammarbetet?
Ligger hemma å återhämtar mig efter en magsjuka, med att läsa lite på forumet. Hittade en artikel på aftonbladet om ett samarbete mellan tesla och okq8. Det skulle tydligen byggas sc's vid mackarna. Artikeln skrevs 1 december 2014 men har inte sett några sc's vid några okq8. Vet någon av er något mer om detta.
Mors!
Mors!
Re: Vad hände med okq8sammarbetet?
Jo då, de finns. Om jag minns rätt så är de i Sillekrog, Krokom, Sundsvall och Ödeshög
ElectricRide på Instagram | Tesla Model S och Renault Zoe | The Supercharger Grand Challenge på 34,5h https://www.instagram.com/electricride/
- TiborBlomhall
- Referralkod: ts.la/tibor72449
Det hela gick till så att Tesla valde att bygga en Supercharger vid en OKQ8 bensinmack.
OKQ8 tog åt sig äran.
En journalist gick på det.
OKQ8 tog åt sig äran.
En journalist gick på det.
Max har gjort samma sak, d v s sagt att det är ett samarbete. Och det finns ju en vid Max utanför Uddevalla.
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
- TeslaMartin
- Teslaägare
Och Karlstad, står till och med "Välkommen, här kan du ladda din Tesla" på Max gatupratare.bylund skrev:Max har gjort samma sak, d v s sagt att det är ett samarbete. Och det finns ju en vid Max utanför Uddevalla.
nja ödeshög är väl dinners "samarbetet" mer än ok
ms 76132 "Eleamore"
Och i Krokom är de tvärs över vägen från OKQ8, så jag undrar om OKQ8 alls har något med det att göra.
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS