MP har fått utstå mycket kritik i media de senaste dagarna, och därför tänkte jag att det är viktigt att vi inte glömmer av deras enträgna miljöarbete!
För att hjälpa MP att flytta fokus till det som verkligen är viktigt så har jag ritat den här lilla bilden:
Ja det är inte lätt för ett parti som är så desperat att få väljare att man vill vara alla till lags. Från yttersta vänsterkanten till yttersta högerkanten inom religiös extremism.
Model Y P 2022 - TBA Model S P 2016 - 2022 Model S P 2015
På ett sätt ska man väl hedra dem för att de inte bara pratar om integration utan även försöker ta med det i deras egna led. Där slutar väl då tyvärr det positiva i denna historia.
Tesla Model 3 LR AWD, blå med vit inredning.
Zoe 22 kWh som andrabil - såld
Cybertruck AWD beställd
Model Y LR AWD beställd
Tror jag hittat ett fel i din bild. Jag vet att MP pratar mycket om att sätta upp laddstolpar, men de kommuner de delar makten i har knappast legat legat i framkant närdet gäller att stödja en utbyggnad.
Model S85 uttagen juli 2014. Nästa bil blir en Model ≡ P1xxD
Tror jag hittat ett fel i din bild. Jag vet att MP pratar mycket om att sätta upp laddstolpar, men de kommuner de delar makten i har knappast legat legat i framkant närdet gäller att stödja en utbyggnad.
Bra poäng, men det är för jobbigt att göra om bilden och ta bort laddstolparna, så jag tror att vi nöjer oss med att poängtera att laddstolparna inte skulle kunna vara där om det hade varit på riktigt..
finns väl inget att tala/skriva om egentligen, dvs en tråd som gjord för urspårning, antar att vi skulle skriva omMP's engagemang FÖR miljön och inte EMOT, rubriken lämnar det öppet men alla gör den välvilliga tolkningen.
Bra poäng, men det är för jobbigt att göra om bilden och ta bort laddstolparna, så jag tror att vi nöjer oss med att poängtera att laddstolparna inte skulle kunna vara där om det hade varit på riktigt..
Det är ju bottenfärgspumpar, ser man ju på lång väg.
Men vart ska lille skutt landa med sitt ministerplan?
antar att vi skulle skriva omMP's engagemang FÖR miljön och inte EMOT
Om du kikar på den bifogade bilden i det inledande inlägget så inser du att hela tråden är skapad med glimten i ögat
Jag tror att det är bäst att starta en ny tråd om du på riktigt vill diskutera MP's miljöarbete
Roligaste bild jag sett på länge. Humor och talande. MP är ett parti som helt tappat bort sig själv. Ska man starta en tråd om deras miljöarbete så blir den väldigt kort. Deras tråd om brutna vallöften skulle bli längre.
Roligaste bild jag sett på länge. Humor och talande. MP är ett parti som helt tappat bort sig själv. Ska man starta en tråd om deras miljöarbete så blir den väldigt kort. Deras tråd om brutna vallöften skulle bli längre.
Ja inte kan de senaste dagarna vara de stoltaste ögonblicken för de stackarna som röstade på MP.
Model Y P 2022 - TBA Model S P 2016 - 2022 Model S P 2015
Signifikativt för det där som kallas miljöpartiet: En miljöpartist här i Ronneby pläderar FÖR att bygga ut nätet av dieselmackar, (han kallar det "fossilfri diesel"!!!!!), MOT utbyggnaden av laddstolpar för elbilar. Gissa vad han åker omkring i själv!
Det är ändå nånstans intressant att notera att det här, på ett forum dedikerat 100% till miljöbilar, finns så många starka känslor mot Miljöpartiet. De missar lågt hängande frukt, skulle man kunna säga
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Känner nästan lite empati för de som röstade på MP 2014.
Skall vi inte passa på att döpa om Konungariket Sverige till Islamska republiken av Sverige när vi ändå är igång?
Signifikativt för det där som kallas miljöpartiet: En miljöpartist här i Ronneby pläderar FÖR att bygga ut nätet av dieselmackar, (han kallar det "fossilfri diesel"!!!!!), MOT utbyggnaden av laddstolpar för elbilar. Gissa vad han åker omkring i själv!
Det är ändå nånstans intressant att notera att det här, på ett forum dedikerat 100% till miljöbilar, finns så många starka känslor mot Miljöpartiet. De missar lågt hängande frukt, skulle man kunna säga