Undrar om lösenordet är "performance" just för att det bara funkar på P bilar? Men som jag förstår det var det någon med 70D som lyckats få fram det också?
Jodå det funkade bra. Dock fanns førstås bara ett (klenare) alternativ (70) och inget max-alternativ.
/70D
Svart 2012 Roadster 2,5.| Model S100D midnight silver. MS LR beställd 2020-10-16, levererad 2023-05-16
Jag fattar verkligen inte. Det funkar inte för mig. Skriver ni "pärfårmans", klickar uppe på Tesla-loggan och sedan ser alternativen? Eller missar jag något moment?
Jag fattar verkligen inte. Det funkar inte för mig. Skriver ni "pärfårmans", klickar uppe på Tesla-loggan och sedan ser alternativen? Eller missar jag något moment?
Det där lät lite fel. Du håller in Teslas logga uppe i mitten några sekunder, sen när du släpper igen så ska det komma upp en liten ruta där du kan skriva ett lösenord. Där skriver du "performance". Kolla stavningen.
Ni som det funkar för vad har ni för mjukvara? Respektive ni som det inte funkar för ?
Finns nämligen 3 olika som florerar iom den senaste uppdateringen
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
Ni som det funkar för vad har ni för mjukvara? Respektive ni som det inte funkar för ?
Finns nämligen 3 olika som florerar iom den senaste uppdateringen
7.1(2.16.17)
/70D
Svart 2012 Roadster 2,5.| Model S100D midnight silver. MS LR beställd 2020-10-16, levererad 2023-05-16