Kontakt med bilen?
Moderator: Redaktion
- SR-71-BlackBird
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/stefan9931
Kontakt med bilen?
När fick ni kontakt med bilen?, har fått vin i kontrollpanelen. En del påstår att dom då fick kontakt med den men kunde inte styra något.
Beställd 15/5-19, Tesla Model S Ludicrous, blå med svart inredning.
Beställd 28/9-19, Tesla Model 3 SR+ RWD, vit med svart inredning.
Beställd 22/11-19, Tesla Cybertruck Dual Motor AWD
Re: Kontakt med bilen?
Strax efter du hämtat ut bilen.SR-71-BlackBird skrev:När fick ni kontakt med bilen?, har fått vin i kontrollpanelen. En del påstår att dom då fick kontakt med den men kunde inte styra något.
Jag tror att jag fick kontakt 2 arbetsdagar efter leverans. Det vat något som vår leveransansvarige fixade.
Model S85 uttagen juli 2014. Nästa bil blir en Model ≡ P1xxD
Jag fick kontakt med bilen på leveransdagen, några timmar efter jag körde från Infra City. Abonnemanget för internet Rdio kommer också igång automatiskt, men det dröjde ytterligare några timmar innan den drog igång - men på leveransdagen i alla fall. Kan vara bra att veta om man som jag började fundera på att skaffa eget abonnemang.
It's better to burn out, than to fade away!
Rött eller vitt? (Nån måste ju...)SR-71-BlackBird skrev:När fick ni kontakt med bilen?, har fått vin i kontrollpanelen. En del påstår att dom då fick kontakt med den men kunde inte styra något.
Daoops skrev:Rött eller vitt? (Nån måste ju...)SR-71-BlackBird skrev:När fick ni kontakt med bilen?, har fått vin i kontrollpanelen. En del påstår att dom då fick kontakt med den men kunde inte styra något.

It's better to burn out, than to fade away!
- SR-71-BlackBird
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/stefan9931

Beställd 15/5-19, Tesla Model S Ludicrous, blå med svart inredning.
Min dök upp ett par dygn före jag hämtade den. Lite roligt var att jag var i Indien och kunde tuta med en bil jag aldrig sett som stod i Täby.