Varför skulle du behöva dra den stora USB-kontakten genom hålet? Dra den lilla delen genom hålet på andra hållet

Moderator: Redaktion
Varför skulle du behöva dra den stora USB-kontakten genom hålet? Dra den lilla delen genom hålet på andra hållet
Hehe, det löste sig. Såg att sockeln var delbarvigge50 skrev:Varför skulle du behöva dra den stora USB-kontakten genom hålet? Dra den lilla delen genom hålet på andra hållet
Vill bara säga stort tack Bjelke för mina fina laddare. De gör sig fint både på kontoret och där hemma!Bjelke skrev:Fränt!
Jag har några stycken (vanliga) kvar, PM:a vid intresse... "Marknaden" är lite mättad här nu plus att jag måste köra lite annat i maskinerna här så
nu blir det nog inte så många fler gjorda, kanske läge med lite "slutrea"(om det nu är OK mot dom som redan köpt hmm), gav
förvisso bort ett par stycken här hemma som tydligen kanske dyker upp på blocket istället (mottagaren var inte lika impad som mig av dom haha)
Jo dom blir riktigt läckra när man putsat på dom litethemax skrev:
Äntligen på skrivbordet. Nu måste jag bara gå på gubbdagiset och handla sandpapper ...
Självklart!bullen skrev:Tack för sbabb leverans!
Här går det undan!
Bjelke levererar!Bjelke skrev:Haft lite tid "över" i maskinen och printat ut ett par till modeller,
PM:a vid intresse
Jag har en kvar som jag säljer billigare.
Bjelke Skicka en till till mig! (Skickar även PM .. Enligt instruktion. )Bjelke skrev:Lite samma här, har inte kört så mycket av dessa i min maskin på slutet men jag har iaf
några kompletta modeller som ligger här och väntar på sina framtida ägare!
Skicka PM vid intresse
Niemas problemas!gellerstam skrev:Bjelke Skicka en till till mig! (Skickar även PM .. Enligt instruktion. )Bjelke skrev:Lite samma här, har inte kört så mycket av dessa i min maskin på slutet men jag har iaf
Skicka PM vid intresse
Då frugan jobbar på Trafikverket i Borlänge, där det enligt vad hon vet, inte finns laddare för el-bil varesig vid huvudkontoret eller vid Hus-A (Höghuset vid järnvägsstationen.). Så kände jag att det var läge att ge min SuC till henne.
Så de dagar hon åker PHEV'n så får hon ladda i motorvärmaruttagen. 3h sen ner nio våningar för att ställa om timern...
Offtopic, men om de uttagen kan ge 16 A och du kan lösa en laddare som klarar det borde det gå att få nästan fullt på tre timmar.gellerstam skrev:Bjelke Skicka en till till mig! (Skickar även PM .. Enligt instruktion. )Bjelke skrev:Lite samma här, har inte kört så mycket av dessa i min maskin på slutet men jag har iaf
Skicka PM vid intresse
Då frugan jobbar på Trafikverket i Borlänge, där det enligt vad hon vet, inte finns laddare för el-bil varesig vid huvudkontoret eller vid Hus-A (Höghuset vid järnvägsstationen.). Så kände jag att det var läge att ge min SuC till henne.
Så de dagar hon åker PHEV'n så får hon ladda i motorvärmaruttagen. 3h sen ner nio våningar för att ställa om timern...
Japp, Verkligen Off topic.danni skrev:Offtopic, men om de uttagen kan ge 16 A och du kan lösa en laddare som klarar det borde det gå att få nästan fullt på tre timmar.gellerstam skrev:Bjelke Skicka en till till mig! (Skickar även PM .. Enligt instruktion. )Bjelke skrev:Lite samma här, har inte kört så mycket av dessa i min maskin på slutet men jag har iaf
Skicka PM vid intresse
Har du ingen TV?Bjelke skrev:Jag har nu även en superduperfinputsad miniSuC om ngn är intresserad
PM vid intresse...
TV?Pontus skrev:Har du ingen TV?Bjelke skrev:Jag har nu även en superduperfinputsad miniSuC om ngn är intresserad
PM vid intresse...eller finputsar du med ena handen och skriver inlägg med andra
Förresten, kom på att du har ganska rätt faktiskt, jag putsar medans jag kollar på cykellopp på Eurosport vilket jag kör på mobilen eller paddanBjelke skrev:TV?Pontus skrev:Har du ingen TV?Bjelke skrev:Jag har nu även en superduperfinputsad miniSuC om ngn är intresserad
PM vid intresse...eller finputsar du med ena handen och skriver inlägg med andra
Det överlåter jag till dom som tycker sig ha tid ;P
Ahaaa det kan vara den där stora prylen som vi kollar på film på ibland....
Kan man ha den till ngt annat oxo??? Näe inget jag tänker testa iaf.