Vi har ju duttat i flera år och resultatet är att torkarna blivit mer ovilliga att starta.Jaegaern skrev: ↑24 jan 2024 14:02Det är klart att det är inbillning. Bilen lär sig inte lokalt utan mellan versioner. Att dutta ger input till nästa version. Så fortsätt duttaNicke Nyfiken skrev: ↑22 jan 2024 13:59Det jag skriver är att det finns många på detta forum som hävdar att när de duttat på knappen några gånger för att få igång torkarna, så börjar de fungera hur bra som helst. "Bilen lär sig".Jaegaern skrev: ↑22 jan 2024 13:16Alltså det är input som tas in för nästa version som rullas ut. Det ändrar inte beteendet hos din bil, lokalt.Nicke Nyfiken skrev: ↑11 jan 2024 17:40Precis.
Det är bara fantasier och önsketänkande.
Vissa här hävdar att efter några duttningar fungerar torkarna sååååååå bra. Det är ren inbillning och BS.
Ibland kommer det en uppdatering som ändrar funktionen. Men däremellan händer ingenting. Efter juluppdateringen funkar torkarautomatiken på min bil som skit. Före uppdateringen hade jag inga problem alls i regn. Enbart att de gick på torr ruta i solsken.
Jag tror det är inbillning och BS.![]()
Så jag förstår inte hur du kan dra slutsatsen att det skall bli bättre om vi fortsätter dutta?