dragkrok / Tow hitch confirmed!
Moderator: Redaktion
dragkrok / Tow hitch confirmed!
Hejsan,
Ny i forumet och självklart köade jag för att få köpa en Model 3.
Jag ville bara meddela att Elon nu har bekräftat via Twitter att dragkrok kommer att finnas tillgängligt som tillbehör! Nu lättar allt för mig, precis det jag behövde höra!
Ny i forumet och självklart köade jag för att få köpa en Model 3.
Jag ville bara meddela att Elon nu har bekräftat via Twitter att dragkrok kommer att finnas tillgängligt som tillbehör! Nu lättar allt för mig, precis det jag behövde höra!
Re: dragkrok / Tow hitch confirmed!
Vilken fantastisk pressavdelning Tesla har
.
Elon kör all kommunikation via Twitter.

Leaf 24kWh -16 (2016-2018). Ioniq 28kWh - 19 (2019-2020). Kona 64 kWh - 20 (2020-2022).
Niro 64 kWh - 19 (2022-...) Leaf 30 kWh-16 (2023-...)
Niro 64 kWh - 19 (2022-...) Leaf 30 kWh-16 (2023-...)
Shit pommes. Grovt oväntat men jäkligt kul
Hörde du Jerker?

Senast redigerad av chpaulin, redigerad totalt 1 gånger.
Chefsarkitekt på Hälsa Hemma
Model S 75D -17
Renault Zoe 22kWh -16
Model S LR -19
Renault Zoe 41kWh -19
Model 3 LR -22
Renault Zoe 41kWh -19
Model 3 LR -22
- AGCF
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/alexander7331
- Kontakt:
Aktien kommer gå genom taket 

Tesla Model 3 LR -24. Före detta Tesla M3 SR+, M3 LR -20, MX 75D -17, MS -14. VD på The New Aero, aerodynamiska fälgar till Tesla. http://www.thenewaero.com
Dragkroksaktien?
Totally Ludicrous Tesla! P85DL, all utrustning, folierad blåmetallic.
iom detta så har även utvecklingsavdelningen fått veta vad dom ska lägga till på bilenFredrikR skrev:Vilken fantastisk pressavdelning Tesla har.

Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Jaaaaa!chpaulin skrev:Shit pommes. Grovt oväntat men jäkligt kulHörde du Jerker?

Fantastiskt. Precis vad jag behövde höra! Nu är det väl bara att vänta på nästa besked – den om dragvikten. Men det lär ju dröja länge än.
Har ICEat mig igenom allt från Saab V4 till en omprogrammerad Audi till att via en 2019 Model 3 (och 14600 mil på tre år) nu ratta en Model Y LR AWD som nu passerat 15000 mil utan problem.
Reservation!!! För nu har mina två krav uppfyllts dragkrok och femsitsigt (för du fick väl plats i baksätet Tibor?)
Nu ska jag gå ut i verkstan och fixa med den där tidsmaskinen... och så ska jag försöka hitta de där 400 000kr jag hade lagt någonstanns.
Nu ska jag gå ut i verkstan och fixa med den där tidsmaskinen... och så ska jag försöka hitta de där 400 000kr jag hade lagt någonstanns.
Har de alls nån pressavdelning? Dvs nån annan än Elon?FredrikR skrev:Vilken fantastisk pressavdelning Tesla har.

Kanon! Lös nu bara bacluckeöppningen så har vi en (till) fantastisk bil!
2019 Model S ”Raven” Performance Ludicrous,
Pressavdelningen består av en iPhone, Elon Musk och en kall ölJerker skrev:Har de alls nån pressavdelning? Dvs nån annan än Elon?FredrikR skrev:Vilken fantastisk pressavdelning Tesla har.

LarsL skrev:Pressavdelningen består av en iPhone, Elon Musk och en kall ölJerker skrev:Har de alls nån pressavdelning? Dvs nån annan än Elon?FredrikR skrev:Vilken fantastisk pressavdelning Tesla har.

Grattis till alla kommande 3 ägare som kan få dragkrok. Please Elon fix a tow hitch to my Model S. Måste twittra nu när han är på gång och lovar grejer...
70D, midnight silver metallic, svarta next gen seats, pano-tak, autopilot
Jävlar att jag sålde mina aktier i fredags. Den här bilen kommer ju bli något i hästväg!
När vanligt folk börjar köra runt i dessa Ferrari-liknande superbilarna, vem vill då sitta kvar med sin gamla oljebrännare? Det kommer bli rusning efter Model 3 och mycket tuffa år för Teslas konkurrenter!
När vanligt folk börjar köra runt i dessa Ferrari-liknande superbilarna, vem vill då sitta kvar med sin gamla oljebrännare? Det kommer bli rusning efter Model 3 och mycket tuffa år för Teslas konkurrenter!
Model X 90D
Model 3 SR+
Mitsubishi i-MiEV
Lyssna på podcasten Bilar med sladd - Nordens största miljö- och elbilspodcast! https://www.bilarmedsladd.se.
Sponsra resebloggandet och poddandet när du skaffar Tibber: https://invite.tibber.com/pk8ybxoa.
Model 3 SR+
Mitsubishi i-MiEV
Lyssna på podcasten Bilar med sladd - Nordens största miljö- och elbilspodcast! https://www.bilarmedsladd.se.
Sponsra resebloggandet och poddandet när du skaffar Tibber: https://invite.tibber.com/pk8ybxoa.
Elon om bakluckan och bagaget:Kilowatt skrev:Kanon! Lös nu bara bacluckeöppningen så har vi en (till) fantastisk bil!
Only way to get enough rear passenger headroom was to move the rear roof cross-car support beam. A bike will still fit no problem.
https://twitter.com/elonmusk/status/716731407310196736
Får vänta tills han har hunnit få i sig några fler öl så är det nog fixat.matsm skrev:Grattis till alla kommande 3 ägare som kan få dragkrok. Please Elon fix a tow hitch to my Model S. Måste twittra nu när han är på gång och lovar grejer...
Humor!HelectriC skrev:iom detta så har även utvecklingsavdelningen fått veta vad dom ska lägga till på bilenFredrikR skrev:Vilken fantastisk pressavdelning Tesla har.

Model S 85D
Dom har väl en 100" på kontoret som visar Elons Twitter live. Veckans AP är bara en skärmdump.HelectriC skrev:iom detta så har även utvecklingsavdelningen fått veta vad dom ska lägga till på bilenFredrikR skrev:Vilken fantastisk pressavdelning Tesla har.
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.