Kul att se att du visar var skåpet ska stå och slår till på en P85D när du redan har en P85+ Hybris!!
Respekt!
Fan, jag står nästan still med min basic-Tesla när jag trycker på gasen.
Det är vi som har P85+ som fått "panik" när P85D kom
För det första vill jag bara säga till Hybris, Segelflygaren och dom fåtal andra som beställt en P85D,
jag hatar er!!
För det andra vill jag passa på att på förhand tacka er för kommande beskrivningar av hur det
är att äga en sådan galen bil.
En fråga, kommer ni tipsa nya medpassagerare om att det kan vara en bra idé att luta huvudet
mot nackstödet?
En fråga, kommer ni tipsa nya medpassagerare om att det kan vara en bra idé att luta huvudet
mot nackstödet?
Någon som åker Kanonen på Liseberg kan väl spela in deras meddelande och dela ut som mp3 eller nåt.
"Luta huvudet mot nackstödet. Put your head against the headrest."
Mitt tips är att inte bry dig om det som står. Du vet när bilen gått i produktion och när leveransansvarig kontaktar. Man blir bara så stressad av den informationen som sällan stämmer på webben.
Totally Ludicrous Tesla! P85DL, all utrustning, folierad blåmetallic.
Jag läste någonstans att det datumet nuförtiden skapas med automatik. Om det innebär att bedömd leveranstid blir mer pricksäker får väl framtiden utvisa.
Just nu när man ska sätta igång produktionen med uppdaterade modeller antar jag att risken för förseningar är större än vanligt.
Enig. Sätt förväntningarna lågt. Förra gången lade jag ordern i September och fick bilen i slutet på Mars... när man har VIN brukar det vara produktion på g. sedan är det 2-3 månader innan man ser kärran.
Du har valt ett önskemål. Levaranstid vet du inte innan den går i produktion. Då kan man börja gissa. Antar att de är bättre på logistiken och att sätta förväntningarna nu.
Du har valt ett önskemål. Levaranstid vet du inte innan den går i produktion. Då kan man börja gissa. Antar att de är bättre på logistiken och att sätta förväntningarna nu.
Jag har för mig att det stod ngt om önskat datum förut, men nu står det estimated.
När du lägger ordern väljer du önskat datum. Sedan står det som estimated på din sida. Innan du har en VIN så kan du dock inte lita på det. Skule tro att med VIN så börjar det stämma bättre... Antar att de kör fler båtar nu än tidigare så man inte tappar tid på en kaj i USA som förut..
Fundering. Jag hade missat att man kunde välja bort de röda bromsoken. Grå bil med 21" gråa fälgar. Kanske snyggast med de svarta bromsoken??? Vad säger Ni?
Jag har svarta på min röda P85+ och tycker det är snyggt. Ville ha röda men det gick inte då men sedan är jag riktigt nöjd med de svarta. Nu ör det tvärtom... Klurar på om jag verkligen vill ha röda på min gråa P85D...