Jag har också fått meddelande om att det saknas uppgifter. När jag kikade så stod mitt postnr på flera rader samt ett flertal gånger men inte där det ska var. När jag editerade så kunde jag inte skriva in ett 5-siffrigt postnr.
Ska det här hänga ihop med att vi inte uppdaterat bilen? Är det bara vi radar-kramare som får detta?
Problem med telefonnyckel - äldre mjukvara 2022.20.8
Moderator: Redaktion
- tobias_rullar
- Teslaägare
Re: Problem med telefonnyckel - äldre mjukvara 2022.20.8
Jag fick också notis om att uppdatera billing address (I mitt fall var den faktiskt fel), men jag förlorade min radar för länge sedan och har 2023.32.6 i nuläget.tobias_rullar skrev: ↑17 okt 2023 17:58Jag har också fått meddelande om att det saknas uppgifter. När jag kikade så stod mitt postnr på flera rader samt ett flertal gånger men inte där det ska var. När jag editerade så kunde jag inte skriva in ett 5-siffrigt postnr.
Ska det här hänga ihop med att vi inte uppdaterat bilen? Är det bara vi radar-kramare som får detta?
Re: Problem med telefonnyckel - äldre mjukvara 2022.20.8
Fick nu svar från Tesla: UPPDATERA bilen.
Blir sedan inköp blir S3XY buttons för att sätta "hysteriska" torkare i manuell med autopilot.
Blir sedan inköp blir S3XY buttons för att sätta "hysteriska" torkare i manuell med autopilot.
M3 RWD -22