Thomas Brolin...Du kan ju uppenbarligen hur mycket som helst om fotboll. Klart han fortfarande är aktiv. (Vet dock inte inom vilket område)Herr X skrev:Fotboll är verkligen min akilleshäl. Vände och vred på mina fotbollskunskaper för att hitta något roligt svar till dstr, men jag kan så lite om den där sporten att jag inte kunde komma på någonting alls att skriva12man skrev:psss dom tror att nätet har med fotboll att göradstr skrev:Det är inte vårt fotbollslag som heter Häcken.Herr X skrev:Vad detta betyder kan man bara spekulera om, men det indikerar iallafall tydligt att Stockholm verkligen är Sveriges baksida.
Thomas Brolin, är han fortfarande aktiv?
Var tänker du köa för din modell 3?
Moderator: Redaktion
- Nicke Nyfiken
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/ericjohanniklas807
Re: Var tänker du köa för din modell 3?
Model Y P 2022 - TBA
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
- lator
- Teslaägare
Hmm.. Tomas Brolin... Hittar 26 st med hjälp av hitta.se... Medelålder typ 52 år... De flesta i Mellansverige... Är det något jag missar??? 

Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer. 

Han satt bredvid statsministern på matchen Sverige - Tjeckien i går kväll.
Var det fotbollsmatch igår? Har inte statsministern annat att göra än att titta på folk som sparkar bollar fram och tillbaka?h37 skrev:Han satt bredvid statsministern på matchen Sverige - Tjeckien i går kväll.
Model X 90D
Model 3 SR+
Mitsubishi i-MiEV
Lyssna på podcasten Bilar med sladd - Nordens största miljö- och elbilspodcast! https://www.bilarmedsladd.se.
Sponsra resebloggandet och poddandet när du skaffar Tibber: https://invite.tibber.com/pk8ybxoa.
Model 3 SR+
Mitsubishi i-MiEV
Lyssna på podcasten Bilar med sladd - Nordens största miljö- och elbilspodcast! https://www.bilarmedsladd.se.
Sponsra resebloggandet och poddandet när du skaffar Tibber: https://invite.tibber.com/pk8ybxoa.
Häcken heter fotbollslaget som håller till på Göteborgs norra skärgård.Herr X skrev:Fotboll är verkligen min akilleshäl.12man skrev:psss dom tror att nätet har med fotboll att göradstr skrev:Det är inte vårt fotbollslag som heter Häcken.Herr X skrev:Vad detta betyder kan man bara spekulera om, men det indikerar iallafall tydligt att Stockholm verkligen är Sveriges baksida.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
- lator
- Teslaägare
Ingen mer fotboll nu!!!
Tåg bokat till Stockholm. Ankommer 06.31 så jag kommer väl hyfsat i tid till kön. Är det någon som åker förbi centralen vid den tiden så liftar jag gärna!
Blir alltså MoS som får den äran att reservera min bil. Första besöket där så det ser jag fram emot!
Tåg bokat till Stockholm. Ankommer 06.31 så jag kommer väl hyfsat i tid till kön. Är det någon som åker förbi centralen vid den tiden så liftar jag gärna!

Blir alltså MoS som får den äran att reservera min bil. Första besöket där så det ser jag fram emot!
Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer. 

Landar 7:50 på Bromma. Så man hamnar långt bak i köhelvetet. Hoppas dom har bra och smidig rutin framtagen för att kön ska röra på sig hyffsat fort när dom öppnar. Behöver vara på jobbet vid 12 helst.
Model 3 LR AWD, Pearl White, Svart interiör, 19" s-däck, 18" v-däck, dragkrok. Uthämtad 18/12-2019
Har man tur kanske man kan få lift av en teslaägare till jobbet efter
Har aldrig åkt i en, har en provkörning inbokad på lördag dock. Jobbet ligger ca 6 km från MoS. Nu slumpade det sig så att vi ska till MoS med jobbet på kvällen för middag och bowling.

Model 3 LR AWD, Pearl White, Svart interiör, 19" s-däck, 18" v-däck, dragkrok. Uthämtad 18/12-2019
Ingen Tesla, men väl en elbilist åker mot MoS imorn från söderort, tja säg. kl 7 - 7:30.
Nån som behöver skjuts på vägen så finns plats..
MYLR-24
Jag vet inte, men jag har svårt att föreställa mig att det kommer att vara nån jättekö. Jag tror att det blir en rätt intern historia för oss här på forumet. Men dem som vi verkligen köar med är ju övriga europeiska kunder.peken skrev:Landar 7:50 på Bromma. Så man hamnar långt bak i köhelvetet. Hoppas dom har bra och smidig rutin framtagen för att kön ska röra på sig hyffsat fort när dom öppnar. Behöver vara på jobbet vid 12 helst.
- danni
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/danni1257
- Kontakt:
Nu får du väl kamma dig, Hisingen är inte skärgårdSvenssons skrev:Häcken heter fotbollslaget som håller till på Göteborgs norra skärgård.Herr X skrev:Fotboll är verkligen min akilleshäl.12man skrev:psss dom tror att nätet har med fotboll att göradstr skrev:Det är inte vårt fotbollslag som heter Häcken.Herr X skrev:Vad detta betyder kan man bara spekulera om, men det indikerar iallafall tydligt att Stockholm verkligen är Sveriges baksida.

Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
- lator
- Teslaägare
Som sagt, kommer till centralen vid 06,30 så ligger det efter din rutt så, Gärna!_TonyV skrev:Ingen Tesla, men väl en elbilist åker mot MoS imorn från söderort, tja säg. kl 7 - 7:30.

- lator
- Teslaägare
Har man inget annat för sig och gillar att campa så... 

Du har PMlator skrev:Som sagt, kommer till centralen vid 06,30 så ligger det efter din rutt så, Gärna!_TonyV skrev:Ingen Tesla, men väl en elbilist åker mot MoS imorn från söderort, tja säg. kl 7 - 7:30.
MYLR-24
Kan inte vara vid Mos förrän vid 11...
Snälla, spara en Till mig!
Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
Snälla, spara en Till mig!
Skickat från min SM-G900F via Tapatalk
Model 3, röd/vit SR+ med drag och aerofälgar, beställde 12/4, leverans 20/9 2019. Körde i två år Nissan Leaf Tekna 30 kWh 2017.
Vilken hype för model 3
jag tänker att när leasingen på min S går ut köper jag troligtvis motsvarigheten till S då alt. X om den finns med vanliga dörrar då.

- AGCF
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/alexander7331
- Kontakt:
Ingen i kö vid MoS. Skulle tro att de låser upp vid 6:30 så kön blir inomhus. Är här nu och kikar.
Tesla Model 3 LR -24. Före detta Tesla M3 SR+, M3 LR -20, MX 75D -17, MS -14. VD på The New Aero, aerodynamiska fälgar till Tesla. http://www.thenewaero.com
Ähh, erkänn att du redan har satt dig utanför dörren?AGCF skrev:Ingen i kö vid MoS. Skulle tro att de låser upp vid 6:30 så kön blir inomhus. Är här nu och kikar.
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Jag åker från Uppsala vid 8, så jag har nog tur om jag är vid Mos innan 9... fast infartsköerna kanske lättar framåt den tiden, vad vet jag 

MYP tillverkad 25/10 2023. Problemfri hittills!
Jag kommer vara där (MoS) strax efter 10:30. Tänker att det bör räcka
De lär ju beta igenom eventuell kö ganska snabbt dessutom. Menar, allt man ska göra är att ge sina personuppgifter och betala, thats it. Det kommer gå snabbt och smidigt! 

Aktieägare sen 2013, Teslafantast (eventuellt den som motvilligt numera låter bli att prata om Tesla för att bli socialt accepterad). Följer Elons alla projekt.
Med tanke på hur många som skriver här att de kommer sent så lär det inte bli så lång kö... 

Kan ju bli så att ingen dyker upp vid öppning och sedan efter någon timme dyker alla upp...Jerker skrev:Med tanke på hur många som skriver här att de kommer sent så lär det inte bli så lång kö...
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Som sagt... Kommer vid 11...
Skickat från min iPad med Tapatalk
Skickat från min iPad med Tapatalk
Model 3, röd/vit SR+ med drag och aerofälgar, beställde 12/4, leverans 20/9 2019. Körde i två år Nissan Leaf Tekna 30 kWh 2017.
- Gas P Dahl
- Teslaägare
Försöker komma till nio i Täby imorrn. Det jag har lärt mig efter några roliga bilar är att det är drömmen innan och minnena efteråt som är bäst. 2 år av drömmar blir perfekt!Svenssons skrev:Kan ju bli så att ingen dyker upp vid öppning och sedan efter någon timme dyker alla upp...Jerker skrev:Med tanke på hur många som skriver här att de kommer sent så lär det inte bli så lång kö...
.Not!..försöker bara lura mig själv..
Godnatt!

Model Y Pearl White AWD Long Range med autopilot , 19" 2022