Jag skall inte bara gnälla utan ge beröm också. Min bil slutade ladda förra veckan, extra trist mitt i semestern när bilen skall rulla. Kl 11 ringde jag om hjälp, fick drop-in på Segeltorp, lånebil, kl 15:50 var bilen klar att hämta. Detta trots att även Tesla har fullt upp och folk på semester.
Klass.
Beröm för service
Moderator: Redaktion
Re: Beröm för service
Grattis!
När samma sak hände mig så fanns ingen lånebil. Fanns inte heller tid att titta på bilen och ev delar skulle inte komma på ett par dagar.
Eftersom slumpen ju som bekant kan vara riktigt elak så var detta samma dagar som jag skull köra en engelsk kollega och tillika elbilsskeptiker (och delansvsrig för fleet i Europa) till ett par av våra fabriker. Slutade med att jag räddades av Volvo on Demand och fick spendera 2,5 dagar med kommentarer som ”men det förstår väl alla att elbilar aldrig kan fungerar för massan” etc etc…..
MEN, för att inte stjäla din tråd för mycket. Senast när en Ranger kom gör att fixa ett vibrationsljud och en lossnad list så var allt perfekt!
När samma sak hände mig så fanns ingen lånebil. Fanns inte heller tid att titta på bilen och ev delar skulle inte komma på ett par dagar.
Eftersom slumpen ju som bekant kan vara riktigt elak så var detta samma dagar som jag skull köra en engelsk kollega och tillika elbilsskeptiker (och delansvsrig för fleet i Europa) till ett par av våra fabriker. Slutade med att jag räddades av Volvo on Demand och fick spendera 2,5 dagar med kommentarer som ”men det förstår väl alla att elbilar aldrig kan fungerar för massan” etc etc…..
MEN, för att inte stjäla din tråd för mycket. Senast när en Ranger kom gör att fixa ett vibrationsljud och en lossnad list så var allt perfekt!
I bought this before I knew Elon was an Evil Weirdo
Re: Beröm för service
En sak har Tesla lyckats med iaf och det är att erbjuda Ranger servicen! Hade önskat detta på min Volvo. Jäkla planerande för att få in den på service med tid som ska passa etc.ONSatan skrev: ↑27 jul 2023 09:38Grattis!
Audi Q8 E-tron 50, S-line -24
Polestar 2 LRSM -25
Polestar 2 LRSM -25