Känner mig som 10 år på nytt när man vaknade
på julafton och väntade på att jultomten skulle komma någon gång efter Kalle Anka...
Denna gång är det dock inte jultomten man väntar på utan att Elon Musk skall presentera modell 3.
Märkligt hur det kunde bli så här, speciellt när jag tidigare inte änns varit bilintresserad..
Julafton
Moderator: Redaktion
- lator
- Teslaägare
Re: Julafton
Julafton kommer hädanefter att vara den 1:a april... 

Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer. 

Hahaha... Jag håller med! Jag har heller aldrig varit bilintresserad, ser mig inte sån nu heller, ändå känns detta som årets stora händelse!josve skrev:Känner mig som 10 år på nytt när man vaknade
på julafton och väntade på att jultomten skulle komma någon gång efter Kalle Anka...
Denna gång är det dock inte jultomten man väntar på utan att Elon Musk skall presentera modell 3.
Märkligt hur det kunde bli så här, speciellt när jag tidigare inte änns varit bilintresserad..

Frågan är dock om man kommer vara nöjd med julen i år eller om det blir som det där året men ville ha en Millenium Falcon men fick en stickad tröja 

Chefsarkitekt på Hälsa Hemma
Model S 75D -17
Renault Zoe 22kWh -16
Model S LR -19
Renault Zoe 41kWh -19
Model 3 LR -22
Renault Zoe 41kWh -19
Model 3 LR -22
Har alltid varit bilintresserad men är nu bara intresserad av Tesla.
"Ferrari... Jaha, snygg färg"...
Skickat från min iPad med Tapatalk
"Ferrari... Jaha, snygg färg"...

Skickat från min iPad med Tapatalk
Model 3, röd/vit SR+ med drag och aerofälgar, beställde 12/4, leverans 20/9 2019. Körde i två år Nissan Leaf Tekna 30 kWh 2017.
Jultomten har verkligen varit bra på att gömma julklappen i år, inga direkta läckor från tomteverkstan heller. Vi är ju ändå rätt många som letat, önskat och spekulerat...
Sällar mig till skaran måttligt bilintresserade innan Tesla. Körde omkring i en 10 år gammal Santa Fe innan Outlandern, och det var endast för eldriften. Inte direkt världens mest spännande bil på något annat sätt.Jerker skrev:Hahaha... Jag håller med! Jag har heller aldrig varit bilintresserad, ser mig inte sån nu heller, ändå känns detta som årets stora händelse!josve skrev:...
Kanske beror på att Tesla är mer än bara bilen i sig. Allt från deras/Elons visioner, service, butiker känns som en nagel i ögat på de etablerade tillverkarna. Har alltid varit lite svag för sånt, förutom då ett gediget teknikintresse.
Tesla Model 3 LR AWD, blå med vit inredning.
Zoe 22 kWh som andrabil - såld
Cybertruck AWD beställd
Model Y LR AWD beställd
Zoe 22 kWh som andrabil - såld
Cybertruck AWD beställd
Model Y LR AWD beställd