Ska ni bara försöka vara där tidigt på morgonen eller försöker ni bara lura oss andra? I Montreal förväntas det vara långa köer av de som övernattar utanför butiken
Funderar om det bör räcka att komma när man kan komma in i gallerian, kan ju alltid fälla alla andra på vägen in sen
Ne men då ägare har förtur oavsett och tror också att vi här på forumet är dem som hypar upp det hela mest så kommer jag vara bland de första 50 även om jag kommer kl6 när man kan komma in.
Vad tror ni? Är det värt att köa utanför t.ex. MoS eller kommer kön ta till när köpcentret först är öppet?
Chefsarkitekt på Hälsa Hemma
Model S 75D -17 Renault Zoe 22kWh -16 Model S LR -19
Renault Zoe 41kWh -19
Model 3 LR -22
Ska ni bara försöka vara där tidigt på morgonen eller försöker ni bara lura oss andra? I Montreal förväntas det vara långa köer av de som övernattar utanför butiken
Bra! Då slipper man ta med sig nåt annat att sitta på!
Du har en vecka på dig att montera hjul och batteri på en sådan toalett, då kan du åka runt i MoS medan du väntar på att Tesla ska öppna. Risken finns dock att du inte blir insläppt, när du förvirrad av sömnbrist dyker upp med rufsigt hår hos Tesla, sittandes på din lilla toalett.
Bra! Då slipper man ta med sig nåt annat att sitta på!
Du har en vecka på dig att montera hjul och batteri på en sådan toalett, då kan du åka runt i MoS medan du väntar på att Tesla ska öppna. Risken finns dock att du inte blir insläppt, när du förvirrad av sömnbrist dyker upp med rufsigt hår hos Tesla, sittandes på din lilla toalett.
Äsch, jag sätter ett Teslaemblem på sidan så löser sig allt!
Självklart kommer jag att vara där tidigt. Sitter just nu och filosoferar över problemet med toabesök osv. ...
Vara där kvällen innan och bli extremt skitnödig 09:50
Jag kommer bjuda på kaffe och läsk vid 9:30 snäll som man är kanske även en bulle.
För övrigt vet någon vilket laxermedel som är mest snabbverkande?
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Självklart kommer jag att vara där tidigt. Sitter just nu och filosoferar över problemet med toabesök osv. ...
Vara där kvällen innan och bli extremt skitnödig 09:50
Jag kommer bjuda på kaffe och läsk vid 9:30 snäll som man är kanske även en bulle.
För övrigt vet någon vilket laxermedel som är mest snabbverkande?
TurboLax verkar vara väldigt snabbverkande.
Tesla Model 3 LR -24. Före detta Tesla M3 SR+, M3 LR -20, MX 75D -17, MS -14. VD på The New Aero, aerodynamiska fälgar till Tesla. http://www.thenewaero.com
Allt som heter nåt med turbo är jättesnabbt och superbra. Förbaskat synd att inte Tesla erbjuder någon modell med turbo.
En kollega har en SAAB med några år på nacken och dekalen "no real engine, just some turbo shit" på bakluckan. Inte helt säker på hur han menar man ska tolka det dock
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Allt som heter nåt med turbo är jättesnabbt och superbra. Förbaskat synd att inte Tesla erbjuder någon modell med turbo.
En kollega har en SAAB med några år på nacken och dekalen "no real engine, just some turbo shit" på bakluckan. Inte helt säker på hur han menar man ska tolka det dock
Den där va ny.
Har dock sett en del gamla trötta jänkebilar med "No turbo shit, just real engine"
Model Y P 2022 - TBA Model S P 2016 - 2022 Model S P 2015
Power eller engine spelar väl ingen roll vi här vet ju vad både real power och real engine är
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Första personen i Australien (som är första tidszonen med Teslabutik)
Någon på Tesla sitter nog och myser nu när Hen lyckats med det som var hela tanken med ett världsevents, gratis media uppmärksamhet. Och lite hysteri på det. Coolt, bra jobbat!
MODEL Y, DM LR Midnight Silver, Induction 20" MODEL ≡, DM LR Svart Aero FSD Nissan Leaf -15
Trist bara o vara först i kön.... O få bilen sist, de högerstyrda.
/Sony Z3 Dual
http://---
-15 Model S P90D SÅLD
-17 Model X P100DL SÅLD
-16 Model S 90D Frubil
Kör själv dotterns Aygo medans hon luffar runt i Asien, letar elbil med drag...
Inget drag ingen 3a
Du åker mot datumgränsen men kommer vara på fel sida... Kan dock tänka mig att Tesla ändå prioriterar de som varit på eventet framför de som varit i butik vilka i sin tur prioriteras framför de som reserverar på nätet.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.